×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تفاهم‌نامه‌ای مشترک میان شرکت تامین سرمایه تمدن و بانک کشاورزی در راستای گسترش همکاری های بازار سرمایه و پول منعقد شد .

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن ، تفاهم نامه مشترک میان شرکت تامین سرمایه تمدن و بانک کشاورزی با هدف ارتقا و گسترش همکاری های متقابل بازار پول و سرمایه از طریق ارائه خدمات مالی وبانکی در چارچوب ضوابط ، مقررات و دستور العمل های سازمان بورس و اوراق بهادار و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به امضای دکتر علی بیگ زاده مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن و دکتر فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی رسید .

علی بیگ زاده مدیرعامل تامین سرمایه تمدن در آیین امضای تفاهم نامه با بانک کشاورزی گفت: این تفاهم نامه با هدف ایجاد یک هم افزایی مناسب میان سیستم بانکی و بازار سرمایه ، توسعه فرهنگ سرمایه گذاری غیر مستقیم و خدمت رسانی بهتر ابزارهای بازار سرمایه برای آحاد مردم و بهره گیری مناسب از توانمندی ها و امکانات طرفین به امضا رسید.

مدیرعامل تامین سرمایه تمدن در ادامه تصریح کرد: از دیگر اهداف این تفاهم نامه برقراری همکاری مشترک برای ارائه خدمات بهتر به شرکتهای تولیدی در راستای مهار تورم و رشد تولید می باشد، بطوریکه این شرکت توانایی ارائه راهکارهای مالی مناسب به منظور بهبود ساختار شرکتها از طریق کلینیک درمانگری مالی و ایجاد بستر مناسب برای تامین مالی شرکتهای کوچک و بزرگ از طریق اوراق مشارکت یا بستر های تامین مالی جمعی را دارد.

در همین مراسم فرشید فرخ نژاد مدیر عامل بانک کشاورزی گفت : همکاری تامین سرمایه تمدن و بانک کشاوری در حوزه پولی و مالی باعث ارائه خدمات بهتر، رضایت مشتریان و کسب سهم بهتر برای بانک و مجموعه تامین سرمایه تمدن خواهد شد.

مدیرعامل بانک کشاورزی تصریح کرد: ظرفیت مطلوبی در بانک کشاورزی به واسطه جامعه هدف گسترده و مشتریان فراوانی که در شعب وجود دارند دیده می شود این ظرفیت مناسب در تامین سرمایه تمدن به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تامین سرمایه کشور نیز وجود دارد لذا بررسی های به عمل آمده منجر به جمع بندی پیرامون یک همکاری مشترک شد.

وی افزود: نتیجه این همکاری مشترک حتما می تواند باعث ارائه خدمات بهتر، رضایت مشتریان و کسب سهم بهتر برای بانک و مجموعه تامین سرمایه تمدن باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.