×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
تامین اجتماعی شهرستانهای استان تهران همواره اصل سه جانبه گرایی را مورد توجه قرار داده است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این دیدار خدایی، رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران با بیان اینکه باید فضا و شرایطی مناسب را فراهم آوریم تا به خواسته ها و مشکلات کارگران به بهترین نحو رسیدگی شود، گفت: خوشبختانه در این مورد فعالین حوزه اجرا به نحو احسن در حال خدمت رسانی هستند، اما  با تعامل بیشتر می توان برخی کاستی ها را به حداقل رسانده و یا برطرف کنیم.

خدایی افزود: به عنوان نماینده و عضوی از خانواده کارگران در حوزه شوراهای اسلامی کار همواره پذیرای نظرات کارشناسان هستیم تا با استفاده از آنها بتوانیم به طور اساسی موانع را از میان برداریم.

عباس اورنگ، مدیرکل تامین اجتماعی شهرستانهای استان تهران گفت: جامعه کارگری به لحاظ ساختار اجتماعی و اقتصادی قشری است پردغدغه و با توجه شرایط امروز کشور ضمن اینکه با چالشها و مشکلات متفاوتی روبرو هستند،.

وی تصریح کرد: بر همین  اساس در چهارچوب اختیارات اجرائی با اصول و برنامه هایی مدون درحال پیشروی هستیم تا ضمن اینکه از تداخل در انجام وظایف و موازی کاری جلوگیری و به رسالت اصلی مان یعنی خدمت رسانی بپردازیم و در اجرای این مهم نیز انتظار داریم که مجموعه ها و تشکلهای کارگری یار و یاور ما باشند.
اورنگ تاکید کرد: مجموعه تامین اجتماعی شهرستانهای استان تهران همواره اصل سه جانبه گرایی را ماموریت خود قرار داده تا با تعامل و تبادل نظر بامخاطبین خود و بهره گیری از راهکارهای مناسب بتوانیم در حفظ جایگاه و بقاء خانواده بزرگ تامین اجتماعی تلاش نماییم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.