×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تاخیر ۶ساله در تکمیل  فاز سوم توسعه بوستان نهج‌البلاغه/صدای کادر درمان شنیده شود

رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تاکید کرد: تکمیل فاز سوم توسعه بوستان نهج‌البلاغه بالغ بر ۱۶ هکتار (حد فاصل پژوهشگاه نیرو و برزگراه آیت‌الله هاشمی) با تاخیری شش‌ساله مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ سید آرش حسینی میلانیدر جریان دویست و چهل و هشتمین جلسه شورای شهر تهران گفت: امیدوار هستم در روزهای سخت کرونایی، کادر درمان تاب‌آوری لازم را داشته باشد و صدای آن‌ها شنیده شود چراکه زیر فشار شدیدی هستند.  اصرار شورای شهر برای قرنطینه دو هفته‌ای شهر تهران، فرصتی برای بازسازی این نیروی خدوم است. 

سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در تذکری به معاونت خدمات شهری و منطقه۲ شهرداری تهران درباره‌عدم تکمیل فاز سوم بوستان نهج‌البلاغه اظهار داشت: تکمیل فاز سوم توسعه بوستان نهج‌البلاغه بالغ بر ۱۶ هکتار (حد فاصل پژوهشگاه نیرو و برزگراه آیت‌الله هاشمی) با تاخیری شش‌ساله مواجه شده است. 

حسینی میلانی با اشاره به مشکلات ایجاد شده ناشی ازعدم تکمیل فاز سوم بوستان نهج‌البلاغه گفت: به دلیل این تاخیر مشکلات متعددی مانند تخلیه زباله و نخاله‌های ساختمانی در دامنه‌های غربی، عدم تعیین و تکلیف معارضین، درخت‌زدایی در عرصه‌ای به وسعت دو هکتار و ایجاد فضای بی‌دفاع شهری در این محدوده رخ داده است. 

او با اشاره به برنامه سوم توسعه شهر تهران خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت ساماندهی و احیای روددره‌های شهر تهران مطابق با ماده ۶۰ برنامه سوم توسعه، به شهرداری تهران تذکر می‌دهم در کوتاه‌مدت نسبت به صیانت از درختان موجود، پاکسازی محیط و ساماندهی منظر در محدوده مذکور اقدام کند. 

میلانی افزود: شهرداری تدابیر لازم جهت بازنگری در طرح توسعه با لحاظ رویکرد اکولوژیکی و تکمیل سریع فاز سوم بوستان نهج‌البلاغه را در دستورکار خود قرار دهد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.