×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی افزود: مهمترین برنامه‌های این بانک در کمیته مدیریت بحران توجه به امور بهداشتی و روانی همکاران است و همه باید موارد بهداشتی را رعایت کرده و ملزومات بهداشتی نیز درحد نیاز و کفایت دراختیار همکاران داده شود.
شیری تصریح کرد: برای آن دسته از کارکنانی که تست کرونای آنها مثبت است و مبتلا می‌شوند بایستی شرایط دورکاری را فراهم سازیم و وضعیت آنها به خوبی پایش و مدیریت شود.
وی در ادامه تأکید کرد: حتماً به استانداردهای تعیین شده در ترهین، تجهیز شعب و باجه‌های بانکی در شرایط فعلی دقت بیشتری شود چرا که سلامت کارکنان و مشتریان بسیار مهم است.
شیری درجلسه کمیته پدافند غیرعامل بانک نیز گفت: درون‌زا بودن اقتصاد امری بسیار مهم است و مقام معظم رهبری نیز همواره تأکید خاصی به این موضوع دارند و یکی دیگر از موارد توجه به ظرفیت‌های درون اقتصاد، ایجاد سامانه‌های امن و پایدار است که باید تلاش ‌کنیم برنامه‌ها و زیرساخت‌های پدافند غیرعامل در بانک به نحو مطلوب پیاده شود.
مدیرعامل پست بانک ایران اعلام کرد: برنامه‌های بانک درراستای پدافند غیرعامل به خوبی تدوین شده و دبیر این کمیته باید اجرای آن را با جدیت دنبال کرده و حتماً در این راستا از صاحب نظران استفاده نماید.
وی افزود: با توجه به اینکه پست‌بانک‌ایران، بانکداری عاملی را در باجه‌های بانکی روستایی انجام می‌دهد بطور خاص نسبت به سیستم بانکی کشور پیش‌‌بینی‌های لازم درخصوص پدافندغیرعامل برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی حتماً بایستی انجام شود.
شیری تأکید کرد:‌ سند جامع پدافند غیرعامل و همچنین ساختار و دستورالعمل‌های اجرایی آن باید هرچه سریعتر در بانک تهیه و ابلاغ شود و گزارش اقدامات آن نیز به سازمان پدافند غیرعامل کشور ارائه شود.
وی درپایان بر پیگیری امور بانک در این زمینه و امنیت بیش از پیش سایت‌های پشتیبان و Mirror تأکید کرد و گفت: کمیته‌های استانی پدافند غیرعامل حتماً فعال شود و از ظرفیت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تجارب دیگر بانک‌ها و سازمان ها در این زمینه استفاده شود.
همچنین در این جلسات محسن اخلاقی مدیر امورحراست و دبیر کمیته‌های مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، ضمن تشریح اهداف سازمان پدافند غیرعامل در سال ۱۳۹۹، گزارشی از اقدامات انجام شده در این دو حوزه را ارائه و اعضای کمیته‌های مذکور نیز دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را بیان داشتند.
گفتنی است: جلسه کمیته‌های مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بطورجداگانه به ریاست مدیرعامل بانک و با شرکت اعضای این کمیته‌ها تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.