×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در پیامی ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل نهاد گزینش تصریح کرد: اعتلای جایگاه گزینش در این شرکت می‌تواند کمک شایانی برای رسیدن به اهداف عالی سازمانی و پیشرفت و بهبود عرصه‌های تولید، بازاریابی و فروش شرکت باشد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، مهندس مهدی آشتیانی؛ مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، در پیامی فرارسیدن ۱۵ دی؛ سالروز تشکیل نهاد گزینش را به تمامی همکاران شاغل در این حوزه تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

پیروزی و استقرار نظام جمهوری اسلامی و اعتلای معنوی و فکری ایران زمین و ملت شریف آن، مرهون درایت و بینش بلند حضرت امام خمینی (ره)، است که برآمده از عرفان، حکمت و تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) آن فقید فرزانه می‌باشد. در این راستا کارگزاران لایق و شائقی بوده و هستند که در پرتو تلاش و کوشش خویش به میدان جهاد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی قدم نهاده و به یقین در این مسیر ، رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره چراغ راه و قوت قلب کارگزاران بوده است.

تأسیس نهاد انقلابی و ارزشمند گزینش که به فرمان داهیانه‌ی معمار کبیر انقلاب اسلامی در تاریخ ۱۵ دی‌ماه سال ۱۳۶۱ پایه‌گذاری گردید، منشاء برکاتی بیشمار در جهت پالایش و جذب نیروی انسانی متعهد و متخصص در بدنه کارگزاران دولت شده است. از همین رو اعتلای جایگاه گزینش در شرکت دخانیات ایران، می‌تواند کمک شایانی برای رسیدن به اهداف عالی سازمانی و پیشرفت و بهبود عرصه‌های تولید، بازاریابی و فروش شرکت باشد.

ضمن پاسداشت این روز، فرارسیدن آن را به همه همکاران خود در هسته گزینش شرکت اعم از مدیریت، اعضای محترم و همچنین کارکنان و رابطین استانی تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال توفیقات روزافزون در عرصه کار و زندگی را مسئلت می‌نمایم.

مهدی آشتیانی

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.