×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بیمه پاسارگاد در راستای اجرای سیاست های بیمه مرکزی ج.ا.ا و حمایت از اقشار مختلف جامعه و تشویق دارندگان وسائل نقلیه فاقد بیمه نامه به خرید بیمه نامه شخص ثالث طرح بخشودگی جرائم را کلید زد، در این طرح جرائم بیمه ای مربوط به وسائل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث مورد بخشودگی قرار می گیرد.

این طرح به دستور بیمه مرکزی ج.ا.ا و در اجرای بند«۱-۷» «دستور العمل تعیین میزان، نحوه وصول، تخفیف، تقسیط و بخشودگی مبلغ موضوع بند «ب» ماده (۲۴) قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه» مصوب جلسه شماره ۶۱۴ مورخ ۱۰ اردیبهشت ۹۶ مجمع عمومی فوق العاده صندوق تامین خسارت های بدنی و نظر به موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مجمع صندوق با پیشنهاد مورخ ۲۳ آبان ۱۴۰۲ رییس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا مبنی بر بخشودگی مبلغ جریمه مذکور اجرایی می شود.

دارندگان موتور سیکلت و ماشین آلات کشاورزی فاقد بیمه نامه شخص ثالث که مشمول جریمه شدند تا ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند تا با خرید بیمه نامه یکساله مشمول طرح معافیت از جریمه شوند.

همچنین دارندگان سایر وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه نیز می توانند تا ۳۰ ام آذر ماه با خرید بیمه نامه یک ساله شخص ثالث از این بخشودگی بهره مند شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.