×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بیمه ملت با کسب عنوان سطح یک توانگری مالی سال ۱۴۰۱ بنابر تاییدیه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، برای سومین سال متوالی این عنوان را حفظ کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بیمه ملت، در آخرین جدول وضعیت توانگری مالی سال ۱۴۰۱ که توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منتشر شد، بیمه ملت با ارتقا نسبت توانگری مالی و اختلاف امتیاز بسیار بالا نسبت به سایر شرکت‌های بیمه مختلط، با نسبت توانگری ۴۰۹ موفق به کسب عنوان سطح یک توانگرترین شرکت بیمه در سال ۱۴۰۱ شد.

این یازدهمین سال پیاپی است که بیمه‌ملت سطح یک توانگری مالی را در سرزمین اصلی به دست می آورد و سومین سال متوالی است که این نسبت را نیز ارتقا داده است و برپایه این تاییدیه، بیمه ملت در برابر ریسک‌های پذیرفته شده از توانگری مالی ممتازی برای پوشش برخوردار است.

براساس این اعلام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نسبت توانگری مالی این شرکت برای سال ۱۴۰۱ معادل ۴۰۹ درصد (سطح یک) مورد تایید قرار گرفته است که این نسبت در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۳۸۶ درصد، در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۲۷۹ درصد و همچنین در سال ۱۳۹۸ بالغ بر ۱۹۴ درصد اعلام شده بود که نشان از رشد سالانه نسبت توانگری مالی این شرکت دارد.

اعلام توانگری مالی سبب می‌شود تا تصمیم‌گیری فعالان بازار بیمه شامل بیمه‌گزاران، سهامداران و سرمایه‌گذاران، نمایندگان و کارگزاران بیمه و… در خصوص خرید بیمه‌نامه، سرمایه‌گذاری، نظارت و در نهایت انتخاب یک شرکت بیمه با توجه به سیگنال‌های اعلام شده، تسهیل شود و رکورد جدید بیمه‌ملت در این شاخص مزیت رقابتی پایداری است که سبب ایجاد افزایش تراز عملیاتی و سودآوری و موجبات رضایت سهام‌داران و تمام ذی‌نفعان را پدید خواهد آورد.

نهاد ناظر به بیمه‌گزاران توصیه کرده که در انتخاب بیمه‌گر خود توانگری مالی اعلامی را به عنوان معیاری اساسی مورد توجه داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.