×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بررسی ها نشان می دهد که بیمه تعاون با ۱۶ هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال حق بیمه نامه صادر شده در پایان آبان سال جاری معادل ۹۰ درصد مجموع سال گذشته بیمه نامه صادر کرد که در اینصورت باید منتظر ثبت بهترین نتیجه بیمه تعاون در صدور بیمه نامه بود.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از بیمه تعاون؛ نگاهی به سبد و مقدار صدور بیمه نامه در رشته های مختلف در شرکتهای بیمه ای به خوبی نشان می دهد.بیمه تعاون در مسیر خلق فرهنگ سازی در صنعت بیمه قرار دارد و در این مسیر هرچند که سودسازی خود را با نوسان روبرو می کند اما اثری قابل توجه را در یکی از مهمترین ارکان اقتصادی یعنی صنعت بیمه از خود به نمایش گذاشته است.
این شرکت بیمه ای که این روزها افزایش سرمایه ۷۰۰ میلیارد تومانی را در دست اجرا دارد در پایان آبان ماه سال جاری نمایشی قابل قبول را ارائه داد. بیمه تعاون در حالی به ۸ ماهه سال جاری را به پایان رساند که در بسیاری از شاخصه ها قابل مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل نیست و با عبور از دستاوردهای سال گذشته علاوه بر اینکه نشان داد مقبولیت خوبی در بین مردم و سهامداران دارد بلکه اثبات کرد پیاده سازی ایده های نو خصوصاً در شرکتهای بیمه ای هرچند که ریسکهای زیادی دارد اما می توان به نتایج آن در آینده امیدوار بود.

رشد ۹۹ درصدی حق بیمه نامه های صادر شده در بیمه تعاون

بررسی ها حاکی از افزایش ۹۹ درصدی حق بیمه های صادر شده در بیمه تعاون در ۸ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال دارد. بیمه تعاون در ۸ ماهه سال جاری موفق بیش از ۱۶ هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال بیمه نامه صادر کند در حالیکه این مقدار در ۸ ماهه ۱۴۰۱ حدود ۸ هزار و ۳۰۴ میلیارد ریال بود.

کاهش سهم رشته های درمانی و افزایش سهم رشته های زندگی، حوادث و مسئولیت از ابتدای فروردین تا پایان آبان ۱۴۰۲ نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل از مهمترین نتایج تغییرات در سبد بیمه نامه های بیمه تعاون بود.

بیمه تعاون معادل ۹۰ درصد سال گذشته حق بیمه صادر کرد

یکی از مهمترین نکات در خصوص میزان صدور بیمه نامه ها در این شرکت بیمه ای مقایسه آن با مجموع حق بیمه های صادر شده در پایان سال قبل است. نتایج حاکی از آن است که بیمه تعاون با دستیابی به رقم ۱۶ هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال در پایان آبان ماه سال جاری معادل ۹۰ درصد مجموع سال گذشته بیمه نامه صادر کرده که با توجه به مدت زمان باقیمانده تا پایان سال به نظر می رسد که باید منتظر یک رکوردشکنی تاریخی در بیمه تعاون باشیم.

منبع: رصد روز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.