×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

جلسه مدیران حسابرسی صنعت بیمه به میزبانی بیمه تجارت‌نو با حضور حسین‌حسینی، قائم مقام شرکت و مدیران حسابرسی شرکت های بیمه برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ در این جلسه قائم مقام بیمه تجارت‌نو درباره اهمیت ذخایرفنی و نحوه محاسبه آن در صنعت بیمه صحبت کرد و بر اثر بخشی این مهم در صورت‌های مالی و کنترل آن در حسابرسی داخلی تاکید داشت.

حسینی بیان داشت باعث خرسندیست که امروزه دانش فنی حسابرسی داخلی شرکت‌های بیمه نسبت به سال‌های گذشته ارتقا یافته و در شرکت بیمه تجارت‌نو حسابرسی داخلی کاملا توسط تیم داخلی شرکت صورت می‌پذیرد که این امر منجر به رشد و تعالی سازمان و اتحاد هر چه بیشتر مدیریت حسابرسی داخلی با بخش های مختلف سازمان شده است .

زهره تاجداری، معاون مدیرحسابرسی داخلی شرکت بیمه تجارت‌‌نو و‌ عضو هیئت عامل کانون حسابرسان داخلی صنعت بیمه گفت: در سال‌های گذشته حسابرسی داخلی این سازمان توسط موسسه حسابرسی به صورت برون سپاری انجام می‌شده است اما در حال حاضر تمام فرآیند حسابرسی توسط تیم داخلی به صورت درون سازمانی اجرا می‌شود که به برخی از مزایای قابل توجه این امر مانند کاهش هزینه‌ها، افزایش تعاملات داخلی درون سازمانی،مدیریت ریسک ،معیارهای ارزیابی ،عدم به خطر افتادن امنیت اطلاعات ،گستردگی فعالیت و محدوده رسیدگی ،بهبود توانایی کارکنان می توان اشاره داشت.

تاجداری افزود تیم حسابرسی داخلی بیمه تجارت نو حسابرسی داخلی تخصصی دو رشته بیمه های اتکایی و بیمه های کشتی را در صنعت بیمه انجام داده اند که قرار است فرآیند رسیدگی و چگونگی استفاده از دستورالعمل ها و آیین نامه های مرتبط با این موضوعات جهت استفاده در صنعت بیمه به سندیکای بیمه گران ایران ارائه شود تا به صورت دستورالعمل در اختیار دیگر شرکت‌های بیمه قرار گیرد.

این جلسه پنجم شهریور سال جاری در سالن کنفرانس شرکت بیمه تجارت‌نو برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.