×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شرکت بیمه تجارت‌نو که همواره تلاش دارد تا همراه با صنایع انرژی و مهندسی کشور گام بردارد، پوشش‌هایی را برای جبران خسارت و مخاطرات این بخش‌ها درنظر گرفته است. تجارت‌نو که نقش‌آفرینی گسترده‌ای در حمایت از توسعه پروژه‌ها دارد، در دوران کوتاه مدیریت جدید خود توانست از شهریور امسال تاکنون بیش از ۲۳۰۰ میلیارد ریال فروش به ثبت برساند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو؛ بیمه‌های انرژی و مهندسی به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های صنعت بیمه که به توسعه صنایع مختلف و پروژه‌های بزرگ کمک می‌کند تمامی مخاطرات مرتبط با صنایع انرژی و پروژه‌های مهندسی را پوشش داده تا در مقابل خسارات احتمالی محافظت شوند، در این راستا حمیدرضاعلی محمدی مدیر بیمه‌های انرژی و مهندسی بیمه تجارت‌نو اذعان داشت بیمه های مهندسی و انرژی این شرکت در سال ۱۴۰۲ و تا انتهای نهمین ماه سال جاری بیش از ۳۰۰۰ میلیارد ریال فروش با رشدی بیش از سه برابر نسبت به سال ۱۴۰۱ توانسته در این زمینه به پیشرفت مطلوبی دست پیدا کند.

علی‌محمدی با اشاره به اینکه امروزه نیاز روز افزون به بیمه‌های تمام خطر بیشتر از قبل شده است و همانطور که می‌دانیم اغلب بیمه‌های مهندسی و انرژی پر ریسک است بیان داشت لازم است برای اجرای انواع پروژه‌های عمرانی، ساخت و نصب کارخانجات، بهره‌برداری پالایشگاه‌های نفت، گاز و مجتمع‌های پتروشیمی و حفاری در میدان‌های نفتی از بیمه‌نامه‌های تخصصی مهندسی و انرژی استفاده ‌شود و با توجه به نیاز‌های کشور به اجرای پروژه‌های مهندسی و انرژی لزوم وجود این نوع بیمه نامه بر همگان آشکار است.

نسبت خسارت بیمه‌های مهندسی و انرژی بیمه تجارت‌نو در ۹ ماه اول سال ۱۴۰۲ کمتر از ۷ درصد بوده است که این نتیجه از نظر سودآوری در بین تمام رشته‌های بیمه مطلوب ارزیابی شده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیر بیمه‌های انرژی و مهندسی بیمه تجارت‌نو اظهارداشت با توجه به بررسی پتانسیل و ظرفیت موجود، کشور ما در زمینه بیمه‌نامه‌های انرژی و دارا بودن بیشترین منابع نفت و گاز در منطقه خاور میانه و همچنین زیر ساخت‌هایی نظیر ۶۰٫۰۰۰ کیلومتر خطوط انتقال گاز ، بیش از ۳۰٫۰۰۰ کیلومتر خطوط لوله و مخابرات نفت ، دارا بودن ۲۰پالایشگاه نفت و گاز و همچنین بیش از ۵۰ مجتمع پتروشیمی، سرمایه ای بیش از ۲۵۰ میلیارد دلار را در این زمینه سرمایه گذاری کرده است.

علی محمدی اذعان داشت در کشورایران توسعه و گسترش بیمه‌های انرژی در سال های آینده با سرعت بیشتری نسبت به سایر رشته‌ها ادامه خواهد یافت و پیش‌بینی می‌شود که پرتفو بیمه‌های انرژی در ده سال آینده بیش از دو برابر امروز باشد و هدف مدیریت بیمه‌های مهندسی و انرژی در بیمه تجارت‌نو پوشش دادن به پروژه‌های مهندسی و انرژی کشور با کیفیت در حد استانداردهای بین المللی است.

گفتنی است؛ شرکت بیمه تجارت‌نو با حضور در پنجمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل صنعت نفت، گاز پتروشیمی و پالایش با برپایی غرفه در سالن B غرفه ۴۹ حضوری فعال خواهد داشت.

این نمایشگاه از ۹ بهمن ماه آغاز می‌شود و به مدت سه روز تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش همراه با برگزاری همایش و نشست‌های تخصصی در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌شود .

منبع: پایگاه خبری شمانیوز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.