×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

طی حکمی از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی ج.ا.ا ، خطاب به دکترنیما نوراللهی مدیر عامل این شرکت ، بیمه تجارت‌نو رتبه نخست تیمی در دومین المپیاد ورزشی صنعت بیمه را کسب کرده و به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات ورزشی صنعت بیمه معرفی شده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ این شرکت در دومین المپیاد ورزشی صنعت بیمه با حضور در تمامی رشته‌ها و کسب مقام قهرمانی در دو رشته تنیس روی میز بانوان و بازی‌های رایانه ای (پلی استیشن) آقایان، نقشی تاثیرگذار و فعال داشت که توانست رتبه نخست تیمی در جدول توزیع مدال‌های دومین المپیاد ورزشی صنعت بیمه را از آن خود کرده و حکم قهرمانی از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران را کسب کند.

در جلسه ای با حضور علیرضا محمدعلی، رئیس شورای ورزشی صنعت بیمه از شرکت بیمه تجارت‌نو تقدیر به عمل آمد و حکم قهرمانی با امضای حمیدرضامهدوی کوچکسرایی معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی ج.ا.ا به حسین حسینی قائم مقام بیمه تجارت‌نو اهدا شد.

مهدی‌پیروزرام مدیر بازرسی و پیگیری‌های ویژه و امور ورزشی بیمه تجارت‌نو حمایت‌های بی دریغ مدیرعامل جوان بیمه تجارت‌نو را یکی از علل اصلی کسب این حکم قهرمانی خواند و تاکید داشت در آینده بیمه تجارت‌نو حضوری پررنگ تر از قبل در امور ورزشی خواهد داشت.

در بخشی از متن این حکم قهرمانی آمده است؛

احراز این جایگاه با کسب مقام های نخست رشته بازی های رایانه ای(پلی استیشن) آقایان و تنیس روی میز بانوان حاصل شده است که نشان روشنی از اهتمام جنابعالی و همکاران در امر توسعه ورزش سازمانی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.