×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون برنامه ریزی و توسعه و سرپرست مرکز فناوری اطلاعات شرکت بیمه تجارت‌نو اظهارداشت که این شرکت بیمه ای در تلاش است تا جزو ۵ شرکت برتر بیمه خصوصی کشور در زمینه دیجیتال باشد و تبدیل شدن به برترین شرکت بیمه در حوزه خدمات دیجیتال بیمه ای برای مشتریان حقیقی و حقوقی را از جمله هدفگذاری های این شرکت بیمه ای برشمرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو به نقل از پایگاه خبری چابک آنلاین، دکتر سعید روحانی، گفت: از شهریور ماه ۱۴۰۲ با هدایت مدیریت جدید فرآیند دیجیتالی شدن در شرکت بیمه تجارت‌نو در دستور کار قرار گرفت و درحال حاضر ایجاد سازمان دیجیتال فروش به عنوان مهمترین مساله در این شرکت مطرح است البته منظور از سازمان دیجیتال فروش فقط فروش آنلاین نیست.

وی افزود: منظور از سازمان دیجیتال فروش حضور در زنجیره های ارز ش کسب و کارهای نوپا و نوین استارت آپها و حوزه‌های جدیدی است که بیمه می تواند در آنها خود را مطرح کند و اگر کسب و کارهای مختلف خدمات و یا سرویس هایی را به ذی نفعان خود ارائه می دهند بیمه تجارت‌نو هم در کنار زنجیره ارزش و کسب و کار آنها وارد شود و خدمات بیمه ای مانند خدمات بیمه ای تجهیزات الکترونیک، مسافرت های داخلی، مسئولیت ،مهندسی و آتش سوزی که بیمه های تخصصی هستند را ارائه کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت بیمه تجارت‌نو، بااشاره به سیر تحول فناوری در شرکت های بیمه‌ای اظهارداشت: در ابتدا فناوری اطلاعات شاید صرفا یک ابزار بود اما همینطور که زمان گذشت فناوری اطلاعات تبدیل به یک توانا ساز شد و از آن برای افزایش سرعت،دقت و کاهش خطا استفاده می شود.

دکتر روحانی ادامه داد: درحال حاضر فناوری اطلاعات به عنوان یک بیزینس مدل جدید خود را مطرح می کند و نه تنها ابزار و توانا ساز است بلکه برمبنای آن کارها می تواند به شکل جدید صورت بگیرد به عنوان مثال استفاده از هوش مصنوعی در ارزیابی خسارت، تشخیص کلاهبرداری و پولشویی و در ارزیابی عملکرد پرسنل و شعب.

وی با تاکید براینکه شرکت بیمه تجارت‌نو به سمت بیمه گری سودمند و سودآور در حرکت است گفت: یکی از هدف‌های این حرکت، بهره وری نیروی انسانی در راستای ارتقای دانش و اگاهی است و افزایش فروش‌های پلتفرمی و دیجیتال و سازمان های فروش دیجیتال از دیگر اهداف مهم این امر است.

دکتر روحانی معتقداست که شرکت های بیمه به دلیل ساختارهای سنتی که از گذشته داشتند برای تحول دیجیتال و مبتنی شدن بر ابزار و هوش مصنوعی باید اعتماد و کیفیت داده‌ها را بالا ببرند زیرا داده های باکیفیت می توانند مبنای تصمیم گیری ها باشند و به واسطه آن ها می توان به خروجی سیستم ها و فناوری ها اعتماد کرد و تصمیمات را مبتنی برآنها گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.