×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بیمه ایران در سومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشور در جزیره کیش حضوری فعال و گسترده داشت

بیمه ایران در سومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشورکه با عنوان “حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش” دوم تا چهارم اسفند ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار شد، حضوری فعال و گسترده داشت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، علیرضا آموزگار مدیر مجتمع تخصصی بیمه های انرژی ولیعصر(عج) در این خصوص اظهار داشت: شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان بزرگترین و تنها شرکت بیمه دولتی، با تکیه بر دانش فنی وتخصصی کارشناسان خود، تاکنون بالغ بر نود درصد مجموعه پتروشیمی ها و بیش از ۹۵ درصد پالایشگاه های بزرگ کشور را از طریق کنسرسیوم بیمه گران انرژی تحت پوشش بیمه نامه تمام خطر اموال خود قرار داده است، واین نمایشگاه فرصتی برای نشان دادن و اثبات‌ توانگری شرکت معظم بیمه ایران در ارائه خدمات بیمه ای به شرکت ‌های بزرگ کشور و صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی است.

وی در ادامه افزود : با توجه به اهمیت این نمایشگاه ،در جریان برگزاری آن، محسن رضایی معاون اقتصادی و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت ، علی عسگری مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از غرفه بیمه ایران بازدید کردند و در جریان این بازدید، با توضیحات مدیر مجتمع، از نزدیک در جریان روند خدمات شرکت قرار گرفتند. همچنین همکاران این مجتمع با سایر شرکت های حاضر در این نمایشگاه رایزنی و مذاکرات مفید واثربخشی انجام دادند.

گفتنی است ، این رویداد با حضور ۳۵۰ شرکت و بنگاه اقتصادی فعال در عرصه های ” پتروپالایشی، پتروشیمی و پالایشی”، “سازندگان تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی” و” شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ در نمایشگاه بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد .

نشست های تخصصی و همایشی نیز در قالب ۲۳ عنوان با محوریت پتروشیمی، نفت و پتروپالایش از دیگر اتفاقات مهم این رویداد مهم اقتصادی بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.