×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیدبلند خلیج فارس آنتی‌فوم ایرانی را جایگزین نمونه خارجی کرد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، جوانشیر صادقی رئیس مجتمع این شرکت گفت: پیرو ابلاغ سیاست‌های کلان شرکت ازسوی مدیرعامل مجموعه در سال ۱۴۰۰، کمیته خودکفایی و حمایت از ساخت داخل با بررسی‌های کارشناسی و عملیاتی موفق شد با تغییرات طراحی و فرآیندی آنتی فوم ایرانی را جایگزین نمونه‌های خارجی کند. 
وی یادآور شد: به منظور انجام آزمون‌های فرآیندی در واحد آمین، ابتدا یکی از واحدهای مجتمع به صورت آزمایشی با آنتی فوم ایرانی عملیاتی شد و پس انجام آنالیزها و تغییرهای فرآیندی و اطمینان از کیفیت مناسب مواد سرانجام کل مصرف و نیاز پالایشگاه از محصول آنتی فوم ایرانی تامین شد. 
رئیس مجتمع  پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس گفت: افزون بر جلوگیری از خروج ارز و صرف زمان زیاد و مشکلات حمل و نقل و ترانزیت محصول خارجی خوشبختانه آنتی‌فوم ایرانی مصرفی کیفیت بسیار بالایی دارد و اعتماد به محصول داخلی افزون بر کاهش مصرف این ماده منجر به افزایش بازدهی تولید شده است. 
صادقی افزود: خوشبختانه اعتماد به توان داخلی به عنوان رویکردی ارزشمند افزون بر دوران ساخت پروژه در زمان بهره‌برداری هم به‌عنوان شاخصی مهم مورد تاکید مدیریت ارشد بیدبلند خلیج فارس قرار گرفته و به همین منظور کمیته خودکفایی و حمایت از ساخت داخل به جدیت به‌دنبال استفاده حداکثری از دانش و توان متخصصان و سازندگان داخلی خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.