×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیانی: استقلال مقابل پیکان ضعف فنی داشت

«شاهرخ بیانی» روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه شهر قدس باعث شد تا دو تیم استقلال و پیکان نتوانند نمایش قابل قبولی را به اجرا بگذارند.
وی افزود: متاسفانه مسوولان سازمان لیگ به اعتراض استقلالی‌ها مبنی بر تغییر محل بازی توجه‌ نکردند و این باعث تعجب است چرا بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران باید در چنین زمینی برگزار شود.
پیشکسوت استقلال خاطر نشان کرد: پیکان به یک بازی بسته و کاملا تدافعی روی آورده بود و می‌خواست به یک امتیاز این مسابقه برسد که در نهایت با دفاع اتوبوسی به هدف خود رسید.
بیانی تصریح کرد: البته نباید از ضعف‌های فنی استقلال در بازی با پیکان گذشت و محمود فکری وظیفه دارد در تمرینات باقیمانده تا بازی با صنعت نفت آبادان نقاط ضعف تیمش را برطرف کند.
وی تاکید کرد: استقلال با مشکل هافبک طراح در میانه میدان روبروست و این ضعف در تمام بازی‌هایی که در این فصل انجام داده است به چشم می‌خورد.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: بازی با صنعت نفت آبادان همیشه برای استقلال دشوار بوده است و به طور حتم آبی‌پوشان کار سختی را برابر این تیم پیش رو خواهند داشت.
تیم فوتبال استقلال روز سه‌شنبه و در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه شهر قدس مقابل پیکان با تساوی بدون گل متوقف شد. آبی‌پوشان روز دوشنبه (۱۷ آذر) و در هفته پنجم لیگ برتر در تهران میزبان صنعت نفت آبادان هستند که از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.