×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بکام بهترین هم تیمی دوران فوتبال خود را معرفی کرد

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از مترو، دیوید بکام اسطوره فوتبال انگلیس، پس از اینکه از او پرسیده شد بهترین بازیکنی که در کنارش ظاهر شده است، همه هم تیمی های سابق خود در منچستریونایتد را نادیده گرفت و یک بازیکن دیگر را اعلام کرد. بکام دهه اول دوران فوتبال خود را در شیاطین سرخ گذراند و در ادامه حضور در رئال مادرید، آث میلان، لس آنجلس گلکسی و پاری سن ژرمن را تجربه کرد. او همچنین ۱۳ سال در تیم ملی انگلیس حضور داشت و ۶ سال از آن ها کاپیتان سه شیرها بود. این بدان معنا است  که او در کنار بزرگان زیادی از جمله رایان گیگز، اریک کانتونا، زین الدین زیدان، رونالدو، کاکا، رونالدینیو و زلاتان ابراهیموویچ بازی کرد. اما زمانی که از بکام پرسیده شد که بهترین بازیکن هم تیمی او چیست، تنها از یکی از آن بزرگان اجازه نام بردن داشت.
بکام در پاسخ به این سوال زیدان را به عنوان بهترین بازیکنی که با او بازی کرده معرفی کرد. او گفت: بهترین بازیکنی که تا به حال با او بازی کرده ام؟ باید زیدان را حساب نکنم چون این سوال فقط یک پاسخ دارد و وقتی زیدان در این فهرست باشد یعنی فقط او می تواند بهترین هم تیمی باشد.
بکام سه سال در رئال مادرید در کنار زیدان بازی کرد و با هم قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شدند. این تنها افتخار مشترک آنها در دوران حضور این دو در برنابئو بود.
زیدان به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین هافبک های تهاجمی تمام دوران شناخته می شود که در طول ۱۸ سال دوران حرفه ای خود، قهرمان جام جهانی، لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا و سری آ شده است.  با توجه به اینکه منچستریونایتد جایی بود که بکام موفق‌ترین دوران خود را تجربه کرد، این جواب شاید تعجب‌آور باشد. او در دوران حضورش در شیاطین سرخ موفق به کسب شش عنوان قهرمانی لیگ برتر، دو جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا شد.
 کاپیتان افسانه ای انگلیس هیچگاه عشق خود را به زیدان پنهان نکرده است. در سال ۲۰۲۰، بکام تصویری از این مرد فرانسوی را منتشر کرد که در آخرین بازی خود با مادرید برای تماشاگران دست تکان می داد و در شرح عکس به او ادای احترام کرد.
بکام در پایان گفت: خیلی خوش شانسم که مقابل زیزو بازی کردم، اما یکی از بزرگترین لحظات دوران حرفه ای من این است که در کنار او به عنوان هم تیمی قرار گرفتم. این لحظه در آخرین بازی او ۱۴ سال پیش بود. او بازیکنی فوق العاده بود.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.