×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در متن این پیام آمده است:

با لطف و عنایات خداوند متعال، بانک قرض الحسنه مهرایران طی سال های فعالیت خود با تلاش کارکنان تلاشگر و ساعی موفق به کسب افتخارات و دستاوردهای درخشانی در عرصه خدمات رسانی بهتر، تکریم مشتریان، نهادینه سازی فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی، توسعه بانکداری الکترونیک، حمایت از اقشار ضعیف و کم برخوردار جامعه و نقش آفرینی فعال و تاثیرگذار در عرصه اقتصادی کشور با ایجاد تقاضا و حمایت از تولید کالای داخلی شده است.

امروز، بانک قرض الحسنه مهرایران با کمک و سعی و تلاش تمامی سهامداران، مشتریان و کارکنان جایگاه خود در نظام بانکی کشور را به دست آورده و عملکرد بسیار شایسته و مطلوبی در حوزه های مختلف بانکی و خدمت به ملت شریف ایران ارائه داده است.

تلاش برای توانمندسازی نیازمندان جامعه از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با هدف بهبود معیشت، تامین مایحتاج ضروری، مقابله با آسیب های اجتماعی و ایجاد رونق اقتصادی از جمله برنامه های ترسیمی بانک در این سال ها بوده است که همکارانمان با اهتمام جدی در این مسیر، گام های موثری برداشته اند.

باتوجه به اقدامات شایسته و مطلوب صورت گرفته در حوزه قرض الحسنه کشور، شورای فرهنگ عمومی به پیشنهاد بانک قرض الحسنه مهرایران و با هدف ترویج سنت نیکوی قرض الحسنه به منظور تقویت حس نوع دوستی در میان آحاد جامعه، روز ۱۴ اسفند را به نام روز «ترویج فرهنگ قرض الحسنه» نامگذاری کرد.

عملکرد این بانک تخصصی در شاخص‌های بانکداری و اهتمام به رعایت اصول بانکداری مدرن تا جایی است که دکتر فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز در دوازدهمین سالگرد تأسیس این بانک، استفاده از فناوری‌های پیشرفته برای تحقق آرمان‌ها و آموزهای دینی توسط این بانک را گامی بلند برای رفع محرومیت در کشور دانسته است.

یقینا این افتخارات با تلاش مجدانه، همکاری و همدلی تمامی همکاران گرانقدر در سطح صف و ستاد به ویژه در شعب بانک و مؤکدا شعب مناطق محروم و همراهی و مودت خانواده های گرامیتان حاصل شده است.

اینجانب و اعضای محترم هیأت مدیره با تبریک این روز گرامی، از تلاش‌ها و زحمات همه خدمتگزاران بانکداری قرض الحسنه و به ویژه همکاران عزیز و گرانقدرم در بانک قرض الحسنه مهر ایران در یاری رساندن به تحقق و اجرای اهداف و مسئولیت های اجتماعی تشکر و قدردانی ‌می نمایم.

بار دیگر خداوند متعال را شاکریم که امروز، بانک قرض الحسنه مهرایران با برنامه ریزی دقیق منطبق بر نیاز جامعه از یک سو و تلاش و مساعی مدیران و کارکنان خود از سوی دیگر، جایگاه شایسته و درخور توجهی را در نظام بانکی کشور به دست آورده و عملکرد بسیار موفق و مطلوبی در حوزه های مختلف بانکی و خدمت به ملت شریف ایران اسلامی در سطح ملی و بین المللی ارائه نموده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.