×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: با عملکرد خوب فولاد هرمزگان در سال‌های اخیر به دنبال اتخاذ بهترین راهکارها برای تداوم موفقیت‌ها و پرآوازه کردن برند فولاد هرمزگان در سراسر جهان هستیم.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، عطاالله معروفخانی در ادامه سلسله بازدیدهای خود از واحدهای مختلف، از واحدهای ستادی نیز بازدید و با اهدای گل از کارکنان این واحدها تقدیر کرد.

وی در این بازدیدها با اشاره به روند رو به پیشرفت شرکت فولاد هرمزگان در سال‌های اخیر، بیان کرد: همگان اذعان دارند که فولاد هرمزگان یکی از شرکت‌های بزرگ، متعالی و رو به پیشرفت است که در سال‌های اخیر توانسته در حوزه‌های متعدد، به موفقیت‌های متعدد دست پیدا کند. این موفقیت‌ها در سایه همدلی، همکاری و هماهنگی میان واحدهای تولیدی و ستادی حاصل شده و توانستیم با این موفقیت‌ها نام فولاد هرمزگان را در ایران و جهان پرآوازه کنیم. واحدهای ستادی نیز همپای واحدهای تولیدی با تلاش شبانه‌روزی خود در همه موفقیت‌ها سهیم هستند و مجموعه فولاد هرمزگان شعار «ما می‌توانیم» را به طور عملی معنا کردند.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان افزود: با عملکرد خوب فولاد هرمزگان در سال‌های اخیر، همگان دیگر ما را به طور ویژه رصد می‌کنند و توقع دیگری از ما دارند. امیدوار هستیم با اتخاذ بهترین و کارآمدترین راهکارها و رهنمودهای مدیرعامل هلدینگ مبارکه بتوانیم نام فولاد هرمزگان و هلدینگ مبارکه را پرآوازه نگه داریم.

معروفخانی خاطرنشان کرد: طی دو سه سال آینده مهم‌ترین برنامه و هدف ما حفظ و پایداری تولید با تولید محصولات دارای ارزش افزوده به همراه سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌های توسعه‌ای خواهد بود که خوشبختانه در سال گذشته پروژه‌ها با همراهی و همکاری مسئولان استانی و هلدینگ مبارکه توانستیم بسیاری از پروژه‌ها را حتی فراتر از برنامه اجرا کنیم و جلو ببریم.

وی در پایان با تقدیر از همه کارگران، کارکنان، مدیران و معاونان فولاد هرمزگان تصریح کرد: در سال جاری با توجه به انتخاب شعار سال از سوی رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» به دنبال اتخاذ راهکارهایی برای عملی کردن این شعار خواهیم بود و از هیچ کوششی در این زمینه فروگذار نخواهیم کرد. فولاد هرمزگان نشان داده که در صورت تامین انرژی و مواد اولیه، رکوردشکنی روزانه، ماهیانه و سالانه دور از دسترس نخواهد بود که البته نیازمند تامین انرژی و مواد اولیه به صورت پایدار هستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.