×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
در سال جدید از سند راهبردی پست بانک نسل دوم رونمایی می‌کنیم

بهزاد شیری مدیرعامل بانک در دیدار نوروزی با کارکنان، که عصر روز سه شنبه ۱۴ فروردین در سالن آموزش پست بانک ایران برگزار شد، با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ماه پرفیض و برکت رمضان و تسلیت شهادت حضرت علی (ع) گفت: جهت حرکت در سال جدید، وفاداری کامل به اهداف کلان تعیین شده بانک است، گفت: در سال ۱۴۰۳، از سند راهبردی پست بانک نسل دوم که برگرفته از سند راهبری پنجساله بانک است رونمایی می‌کنیم و با مشارکت مردم تامین مالی بخش تولیدی فناوری اطلاعات را بر عهده خواهیم داشت تا این بخش به چشم انداز سهم خود در اقتصاد دیجیتال ازGDP کشور به میزان ۱۵ درصد دست یابد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، شیری با اشاره به اینکه سال گذشته در کنار هم فرازها و فرودهای زیادی را پشت سرگذاشتیم داشت، افزود: این حرکت جمعی موجب شد، پست بانک ایران به باشگاه ۸۰۰ هزار میلیارد ریالی و بنگاه‌های ۱۰۰۰ میلیارد ریالی وارد شود.
وی افزود: تلاش هفت ساله برای تصویب و ابلاغ اساسنامه جدید با در کنار هم حرکت کردن به ثمر رسید که ظرفیت‌های زیادی برای بانک به وجود آورده است که باید برای استفاده از آنها برنامه‌ریزی کنیم.
مدیرعامل بانک با تاکید بر اینکه در سال گذشته مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را برای ۱۰۰۰ باجه بانکی روستایی اخذ کردیم، تصریح کرد: در سال گذشته ۱۰۰۰ پرونده جدید نیز برای دریافت مجوز در سامانه بانک مرکزی بارگذاری کرده‌ایم.
شیری با اشاره اینکه با ایجاد توان مالی در بانک، موفق شدیم برای اولین دو ساختمان‌ ستادی مستقل برای مدیریت شعب استان‌های خراسان شمالی و جنوبی خریداری کنیم، ادامه داد: در سال گذشته، مجوزهای افزایش سرمایه بانک از ۱۶۰۰ میلیارد تومان به ۳۶۰۰ میلیارد تومان و استخدام ۶۰۰ نفر برای تقویت حوزه اجرا را دریافت کردیم که زیربنا و پایه حرکت بانک در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.
بالاترین مقام اجرایی بانک با تاکید بر اینکه جهت حرکت در سال جدید، وفاداری کامل به اهداف کلان تعیین شده بانک است، گفت: در سال ۱۴۰۳، از سند راهبردی پست بانک نسل دوم که برگرفته از سند راهبری پنجساله بانک است رونمایی می کنیم و با مشارکت مردم تامین مالی بخش تولیدی فناوری اطلاعات را بر عهده خواهیم داشت تا این بخش به چشم انداز سهم خود در اقتصاد دیجیتال ازGDP کشور به میزان ۱۵ درصد دست یابد و همچنین تامین مالی بنگاه‌های تولیدی کوچک را نیز در دستور کار خواهیم داشت و همچنان در با پرداخت تسهیلات در کنار مردم روستایی و مناطق کم برخوردار که بخش نهایی اقتصاد هستند، می مانیم.
شیری استفاده از ظرفیت باجه‌های بانکی روستایی را مشارکت مردم در جهش تولید دانست و ادامه داد: اعتقاد دارم که ما تاکنون از ۴۰ درصد ظرفیت باجه‌ها استفاده کرده‌ایم و شعار امسال می‌تواند با سپردن مدیریت و نظارت بانکی به مردم به ما برای استفاده هر چه یشتر از ظرفیت‌ها این باجه‌ها کمک کند.
مدیرعامل در پایان با تاکید بر اینکه تمام این اهداف با همکاری و در کنار یکدیگر بودن محقق می‌شود، گفت: این تحولات نهادی است و پایه آن نهاد برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی است که فارق از افراد در پست بانک ایران شکل گرفته است و با همدلی و همگرایی می‌توانیم این مسیر را طی کنیم تا تعالی سازمانی نیز رقم بخورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.