×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بهره گیری از بستر بانکداری دیجیتال یکی از اقدامات مهم بانک ایران زمین است

گردهمایی روسا و معاونین شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور مدیران ارشد بانک در استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این دیدار که با حضور معاونین طرح و برنامه و فناوری اطلاعات، مدیران امور شعب استانها و بانکداری دیجیتال، رییس اداره کارت و شبکه پرداخت و مدیرعامل شرکت سابین تجارت آریا برگزار شد، به تشریح و بررسی عملکرد شعب این منطقه در بخش های مختلف پرداخته شد.

فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در این جلسه به صورت جامع به تشریح رویکرد فعالیت بانکداری طی ۴ دوره گذشته پرداخت و گفت: ظرفیت ها و پتانسیل های بانک در حوزه ارائه خدمات مالی با بهره گیری از بستر بانکداری دیجیتال یکی از اقدامات مهم در بانک ایران زمین بوده است.

اینالویی افزود : شرکت های وب با مشارکت بانک ایران زمین اقدام به راه اندازی نئوبانکی به نام فردا بانک کرده است. فردا بانک با ارائه خدمات بانکی آنلاین به دنبال ایجاد تجربه ای لذت بخش و از نو ساختن فرآیندی های عملیات بانکی است تا مشتریان با توجه به نیازهای مالی و پرداختی خود به بهترین خدمات ممکن به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.