×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بهره‌مندی از توان دانش‌بنیان‌ها در شرکت پایانه‌های نفتی

به گزارش کیوسک خبر به نقل از شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز، مدیرعامل این شرکت‌ به همراه مدیران و رؤسای عملیاتی، با هدف بررسی توانمندی‌های داخلی در حوزه ساخت سیستم‌های اندازه‌گیری سیالات، از یک شرکت دانش‌بنیان داخلی زیرمجموعه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران بازدید کردند.
اسدروز در این بازدید با اشاره به لزوم پشتیبانی و رفع موانع تولید گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران در کنار ایفای مسئولیت خطیر خود در حوزه ذخیره‌سازی، اندازه‌گیری و صادرات نفت خام و میعانات گازی، بر بومی‌سازی و روزآمد کردن تجهیزات با حمایت حداکثری از توانمندی‌های داخلی نیز تأکید دارد.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اظهار کرد: راهبرد این شرکت حمایت از تولید و ساخت داخل کالا و تجهیزات مورد نیاز است و با تکیه بر توان سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان، در حوزه‌های مختلف عملیاتی توانسته‌ایم به خودکفایی در تأمین و تجهیز قطعات دست یابیم.
اسدروز عنوان کرد: کارت‌های الکترونیکی سیستم‌های اندازه‌گیری نفت، شیر چهارراهه سامانه‌ صحت‌سنجی سیستم اندازه‌گیری نفت‌خام (پروور)، اکچویتور شیرآلات صنعتی و قطعات الکترونیکی و مکانیکی سامانه‌های اندازه‌گیری نفت با تلاش متخصصان شرکت و استفاده از توان داخل ساخته‌شده که صرفه اقتصادی قابل توجهی برای شرکت داشته است.
وی اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران در حال ارزیابی ساخت داخل turbine meter و PD meter است و در صورت داخلی‌سازی این دو محصول ازسوی شرکت دانش‌بنیان داخلی، صنعت نفت کشور از شرکت‌های خارجی و تأمین‌کننده‌های غیربومی کاملاً بی‌نیاز شده و از بروز مشکلات احتمالی عملیاتی جلوگیری می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.