×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
بهره‌برداری از نسخه آزمایشی میزخدمت غیرحضوری تامین اجتماعی قم

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی‌اصغر دادخواه در مراسم رونمایی از این نسخه آزمایشی افزود: نسخه آزمایشی میزخدمت غیرحضوری اداره کل تامین اجتماعی قم دارای مشخصات فنی به‌روز و گرافیک جدید است که تلاش شده اطلاعات کاملی از نوع خدمات ارائه شده در آن گنجانده شود.

وی ادامه داد: همچنین بارگذاری بخش راهنما و پرسش و پاسخ برای هر خدمت ارائه شده از قابلیت‌های این نسخه آزمایشی محسوب می‌شود.

دادخواه تصریح کرد: در این مرحله و با توجه به همه‌گیری کرونا در کشور و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله در خانه ماندن مردم، امکان بهره‌برداری غیرحضوری از ۲۷ خدمت مختلف بیمه‌ای و درمانی برای بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران فراهم شده و خدمات جدید نیز در آینده‌ای نزدیک در این میز خدمت غیرحضوری ارائه خواهد شد.

وی گفت: راهنمای کامل ثبت‌نام در سامانه خدمات غیرحضوری و همچنین نحوه دریافت خدمت‌های ارائه شده در ۲ قالب متن و چند رسانه‌ای( فیلم و عکس) به همراه بارگذاری پرسش و پاسخ‌های مفید و کاربردی برای مخاطبان سایت از دیگر ویژگی‌های نسخه آزمایشی میزخدمت غیرحضوری اداره کل تامین اجتماعی استان قم است.

دادخواه خاطرنشان کرد: از امکانات مهم موجود در این میز خدمت غیرحضوری، امکان جستجوی ساده و پیشرفته است که مخاطبان می‌توانند از طریق آن بخش مهمی از پاسخ سووالات خود را بدون مراجعه حضوری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

وی گفت: نسخه آزمایشی میزخدمت غیرحضوری اداره کل تامین اجتماعی استان قم در سایت این اداره کل به نشانی www.qom.tamin.ir راه‌اندازی شده است.

شماره چهار رقمی ۱۴۲۰ مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی هر روز به‌جز روزهای تعطیل از ساعت هشت صبح تا ۲۰ آماده راهنمایی، ارائه مشاوره‌های بیمه‌ای و پاسخگویی به سووالات کارفرمایان، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.