×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بعد از خودرو، نوبت به عرضه املاک در بورس کالا می رسد

پس از آغاز رسمی عرضه خودرو در بورس کالا در چهارشنبه گذشته با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و اعلام عرضه املاک پس از خودرو در بورس کالا از سوی وزیر، امروز معاون وزیر اقتصاد در نشست خبری با خبرنگاران اعلام کرده که هدف از عرضه خودرو در بورس کالا افزایش شفافیت و حذف زمینه‌های بروز رانت بوده و در عین حال تالار املاک و مستغلات نیز در بورس کالا راه اندازی می شود تا منافع اصلی این حوزه نیز به مردم از طریق حذف دلالی بازگردد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از کالاخبر، هادی سبحانیان، معاون سیاست گذاری اقتصادی وزارت اقتصاد در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه (متن کامل) با اشاره به عرضه خودرو در بورس کالا اظهار کرد: عرضه خودرو در بورس کالا در راستای افزایش شفاف سازی بود و در عین حال تالار املاک و مستغلات نیز بناست راه اندازی شود که منافع اصلی به مردم از طریق حذف دلالی باز خواهد گشت.

پیش تر احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد در توییتی روز چهارشنبه بعد از آیین افتتاح رسمی عرضه خودرو در بورس کالا با تایید عرضه خودرو در بورس کالا از عرضه هر چه سریع تر املاک در بورس کالا خبر داده بود. به گفته خاندوزی هدف از عرضه کالاها و محصول‌ها در بورس کالا شفاف سازی و حذف زمینه های بروز رانت در اقتصاد است. مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار هم در همین نشست تاکید کرده بود که مسیر شفاف عرضه خودرو بازگشت ناپذیر است. در همین حال حامد سلطانی نژاد، مدیرعامل بورس کالای ایران با ارایه گزارش شفاف درباره نحوه عرضه خودرو در بورس کالا از صدور ۲۶ هزار کد معاملاتی و رکوردشکنی در این باره خبر داده بود. محمدرضا پور ابراهیمی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و علیرضا مسعودی فر، قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه نیز در این نشست از حمایت قاطع کمیسیون اقتصادی و قوه قضاییه از عرضه خودرو در بورس کالا پرده برداشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.