×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ دهم دی ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.
 
پنس هم ترامپ را تنها گذاشتمعاون رئیس‌جمهور آمریکا حاضر به حمایت از تلاش‌ها برای رد پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ نشد.
 
انفجار و تیراندازی در فرودگاه بین المللی عدن+ فیلم و تصاویرخبر‌ها از وقوع انفجار و تیراندازی در فرودگاه بین المللی عدن همزمان با ورود کابینه دولت جدید یمن وابسته به منصور هادی حکایت دارد.
 
«جاسوس قرن» به اراضی اشغالی بازگشتجاسوس آمریکایی رژیم صهیونیستی پس از صدور حکم آزادی خود در دولت کنونی واشنگتن، به اراضی اشغالی مهاجرت کرد.
 
سید حسن نصرالله: همیشه حاضر بودم جان خود را فدای حاج قاسم کنمدبیرکل حزب‌الله لبنان در گفت‌وگویی اختصاصی با شبکه پرس تی‌وی اعلام کرد همیشه حاضر بود تا جان خود را فدای فرمانده شهید بزرگ ایرانی کند.
 
برجسته‌ترین رخداد‌های بین‌المللی در سال ۲۰۲۰سال ۲۰۲۰ میلادی رویدادهای ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی تاثیرگذاری را به همراه داشت.
 
دله دزدی گردشگران اسرائیلی از هتل‌های دُبی!یک مدیر هتل در دبی گفته است گردشگران اسرائیلی، اشیاء و وسایل اتاق‌های هتل‌ها را می‌دزدند.
 
وعده بایدن برای تحت کنترل درآوردن کرونا در ۱۰۰ روز اول ریاست‌جمهوری‌اشرئیس‌جمهور منتخب آمریکا برنامه دولت فعلی برای واکسیناسیون سراسری را کند توصیف کرد و گفت که در ۱۰۰ روز اول ریاست‌جمهوری‌اش کرونا را تحت کنترل می‌گیرد.
 
خشم صهیونیست‌ها از نصب تصاویر شهید سلیمانی در غزهنصب تصاویر شهید سردار قاسم سلیمانی در خیابان‌های غزه خشم گسترده صهیونیست‌ها را در پی داشته است.
 
بازتاب دستاورد دانشمندان ایرانی در ساخت واکسن کرونا در رسانه‌های اسپانیارسانه‌های دیداری و مکتوب اسپانیا ساخت و تزریق واکسن ایرانی کرونا را بازتاب دادند.
 
بازتاب آزمایش واکسن ایرانی در رسانه‌های روسیهرسانه‌های روسیه آزمایش موفقیت آمیز واکسن ایرانی کرونا را بازتاب دادند.
 
انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.