×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

کارگاه‌های پسارویداد بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه از ۱۴ تا ۱۶ آذرماه در قالب ۶ دوره آموزشی ۳٫۵ ساعته به صورت حضوری در محل پژوهشکده بیمه برگزار خواهد شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با موضوع «توسعه دانش‌بنیان صنعت بیمه» ۱۳ آذرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌گردد. کارگاه‌های پسارویداد این همایش نیز از ۱۴ تا ۱۶ آذرماه در قالب ۶ کارگاه آموزشی ۳٫۵ ساعته به صورت حضوری در سالن شهید مطهری پژوهشکده بیمه برگزار خواهد شد.
در ۱۴ آذر ماه و اولین روز از برگزاری کارگاه‌های پسارویداد همایش بیمه و توسعه، کارگاه آموزشیِ «شیوه عملی اجرایی‌سازی تکافل» توسط دکتر محمد زبیر مقال رئیس مرکز بانکداری و اقتصاد اسلامی امارات متحده عربی و رئیس شورای پژوهشی حلال لاهور پاکستان از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۱:۳۰ و کارگاره آموزشی با موضوع «آیا باید برای تکافل مقررات مجزا تنظیم نمود؟» توسط محمد رفیق‌خان مشاور شرکت آلیانز شعبه مالزی، مشاور سابق شرکت اتکایی پاسیفیل لایف و مدیرعامل سابق شرکت مونیخ‌ری شعبه مالزی، از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۷:۰۰ برگزار خواهد شد.
در روز سه‌شنبه ۱۵ آذر ماه، کارگاه آموزشی با موضوع «سازوکار تکافل و تامین مالی جمعی در صنعت بیمه» توسط دکتر فوزیه مبارک دارای درجه دکترای امور مالی از موسسه علم و فناوری ذوالفقار علی بوتو اسلام‌آباد و دانشیار دانشکده علوم مدیریتی دانشگاه ملی زبان‌های مدرن اسلام‌آباد از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۱:۳۰ برگزار می‌گردد. همچنین کارگاه آموزشیِ «تقویت مدیریت تکافل» توسط دکتر قاضی مرتضی‌علی حقوقدان و معاون موسسه بیمه چارتر لندن، مدیر کل موسسه توسعه حرفه‌ای بنگلادش و مدیر کل شرکت بیمه زندگی اسلامی، از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۷:۰۰ ارائه می‌شود.
صبح روز چهارشنبه ۱۶ آذر از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۱:۳۰ به برگزاری کارگاه آموزشی «چارچوب نظری مدل‌های تکافل و پیامدهای عملی آن‌ها» توسط دکتر خاقان اصلان استادیار دانشکده علوم سیاسی دانشگاه ساکاریا و رئیس مرکز تحقیقات اقتصاد و مالی اسلامی دانشکده علوم سیاسی دانشگاه ساکاریا اختصاص یافته است و در نوبت بعد از ظهر نیز، سهیل احمد دانشجوی سال آخر دکتری علوم مدیریت در دانشگاه علم و فناوری اطلاعات سرحد پیشاور پاکستان و مولف و مترجم کتب در حوزه بیمه و مالی اسلامی، آخرین کارگاه پسارویداد را با موضوع «موفقیت تکافل در بیمارستان‌های آموزشی خیبر» از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۷:۰۰ برگزار خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.