×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری چهارمین نشست جهانی تکافل و تکافل اتکائی ۲۰۲۲ در شهریور ماه ۱۴۰۱

چهارمین نشست جهانی تکافل و تکافل اتکائی ۲۰۲۲ به همراه کارگاه‌های پسارویداد، از روز چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ به صورت حضوری و به زبان انگلیسی در شهر دوبی برگزار خواهد شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، مرکز بانکداری و اقتصاد اسلامی الهدی (CIBE) چهارمین نشست جهانی تکافل و تکافل اتکائی ۲۰۲۲ را در روز چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ به صورت حضوری و به زبان انگلیسی در شهر دوبی برگزار خواهد کرد. همچنین کارگاه‌های پسارویداد این نشست نیز در روزهای ۳ و ۴ شهریور ۱۴۰۱ با محوریت جنبه‌های عملیاتی تکافل، تکافل اتکائی و تکافل خرد برگزار خواهد شد.
نشست جهانی تکافل در تلاش است تا ارزش تکافل را به عنوان بخش مهم صنعت مالی اسلامی بر اساس رشد بالقوه آن نشان دهد. چراکه تکافل به عنوان بستری مناسب برای شمول مالی نه تنها برای مسلمانان بلکه برای تمامی افراد غیرمسلمان نیز قابل بهره‌برداری بوده و تاثیر مثبتی بر نرخ نفوذ بیمه خواهد داشت. عموما رشد در صنعت تکافل، درصورت برنامه‌ریزی دقیق و راه‌اندازی پویش‌های آگاه‌سازی در یک کشور، می‌تواند افزایش یابد.
بر این اساس از جمله اهداف اصلی چهارمین نشست تکافل می‌توان به «ارائه دانشی دقیق از مزایای صنعت تکافل به منظور آماده‌سازی نیروی کار کافی»؛ «تحلیل مشکلاتی که مانع توسعه سریع تکافل و به همان نسبت مانع افزایش شمول مالی می‌شود» و «ارائه فرصت‌ها برای همکاری با صنعت تکافل، خرده بانکداران، شرکتی و شرکت‌های کوچک و متوسط اسلامی، مدیران توسعه کسب و کار و روسای مراکز توسعه و پژوهش» اشاره کرد.
علاقه‌مندان با مراجعه به آدرس اینترنتی https://www.alhudacibe.com/gtrtf2022 ، تکمیل فرم ثبت‌نام و پرداخت هزینه به حساب بانکی اعلام‌شده در فرم ثبت‌نام می‌توانند در این نشست حضور یابند.
برای کسب اطلاعات بیشتر از جزییات مباحث مورد بررسی در نشست، موضوعات کارگاه‌های پسارویداد و شرایط و هزینه‌ ثبت‌نام، به فایل پیوست مراجعه فرمایید.

جزییات ثبت نام

فرم ثبت نام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.