×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
برگزاری چالش جهانی ال­جی به نام «Future Home Global Innovation» در Alpha Wolves Summit

ال‌جی در مشارکت با Wolves Summit، رقابتی برای کشف فناوری‌های خلاقانه‌ی راهکارهای مناسب برای «زندگی بهتر در خانه» راه‌اندازی کرده است.

کیوسک خبر ـ ال‌جی الکترونیکس (LG) به طور رسمی از چالش جهانی نوآوری در خانه­های آینده در رویدادAlpha Wolves  Summit در ورشو، لهستان خبر داد. این چالش با هدف قرار دادن استارتاپ‌ها و شرکت‌های با رشد سریع، به دنبال نوآوری‌ها و راه‌حل‌هایی برای زندگی راحت‌تر، هوشمندتر و سالم‌تر در خانه است.

Alpha Wolves Summit یک رویداد ویژه است که در ۷ و ۸ آوریل به میزبانی Wolves Summit برگزار شد و یک پلتفرم برای سرمایه‌گذاران و شرکت‌های فناوری در اروپای مرکزی و شرقی (CEE) است. این شرکت به دنبال برقراری ارتباط میان شرکت‌های صنعت فناوری با سرمایه‌گذاران است تا بدین طریق باعث ایجاد سرمایه‌گذاری‌های نویدبخشی شود. بر همین اساس ال‌جی و Wolves Summit به عنوان شرکای « Future Home Global Innovation » فعالیت‌های مشترک و نزدیکی را با هم شروع کرده‌اند.

این چالش که انتظار می رود در سراسر جهان مورد توجه قرار گیرد، از شرکت کنندگان می‌خواهد که بهترین ایده‌های نوآورانه‌ خود را که باعث بهبود کیفیت زندگی و تجربیات کاربر در خانه می‌شوند را ارائه دهند. برندگان می‌توانند با ال‌جی Future Home، واحد مشتری سرمایه‌گذاری جدید این شرکت کار کنند و منابع و بودجه‌ی موردنیاز برای توسعه‌ی مفاهیم و پیشبرد کسب‌وکارشان به مرحله بعدی را از این بخش دریافت کنند.

این  ابتکار همچنین به عنوان یک فرصت عالی برای استارتاپ‌هایی است که به مرحله‌ی تجاری‌سازی طرح‌های خود نزدیک می‌شوند تا بتوانند برای جذب سرمایه گذاری بیشتر اقدام کنند. بعلاوه، از ۱۰ فینالیست برتر نیز برای معرفی محصول خود در کنفرانس سالانه‌ی Wolves Summit که از (۲۴-۲۷ May) در Wroclaw، لهستان برگزار می‌شود، دعوت خواهد شد.

طرح‌های ارسالی برای چالش جهانی “Future Home Global Innovation” باید بر راه‌حل‌های مربوط به یکی از چهار دسته زیر تمرکز کنند: «ویژگی‌های جدید، لوازم جانبی یا خدمات جدید برای لوازم خانگی قابل ارتقاء ال‌جی»، «لوازم خانگی متناسب با سبک زندگی مدرن»، «نوآوری‌های جدید در مواد، متریال و کنترل لوازم خانگی» و «تحول آینده لوازم خانگی».

اوه سایی کی، معاون اجرایی و رئیس بخش مرکز تحقیق و توسعه‌ی شرکت راه­کار‌های لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس، در این رابطه گفت: «ما برای راه‌اندازی چالش جهانی “Future Home Global Innovation” ال‌جی با مشارکت Wolves Summit بسیار هیجان‌زده هستیم و مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با برندگان برای ایجاد راه‌حل‌های هوشمند و راحت برای خانه­ها در آینده هستیم.» او همچنین افزود: «ما همچنان به پرورش خلاقیت و جست‌وجو برای یافتن شرکای همفکر به منظور ارائه‌ی تجربیات برتر برای کاربران و زندگی بهتر برای همه ادامه خواهیم داد.»

# # #

شرکت ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی است که تقریبا در تمام کشورهای جهان حضور داشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بین‌المللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه ال‌جی (راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی، سرگرمی‌های خانگی، راهکارهای تجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشی بالغ بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها، ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل، برند اعلای LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه می‌کند که نام‌های آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.com مراجعه نمایید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.