×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

ایرانسل با برگزاری پنل‌های تخصصی در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳، تبادل نظر پیرامون مباحث روز صنعت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات را، با حضور علاقه‌مندان پیگیری می‌کند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به عنوان اپراتور پیشرو در تحول دیجیتال، با برگزاری پنل‌های تخصصی در غرفه خود در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳، تبادل نظر پیرامون مباحث روز صنعت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات را با حضور علاقه‌مندان پیگیری می‌کند.

به همین منظور، در پنل تخصصی تازه‌های فناوری با حضور مدیر کل توسعه راهکارهای فناوری اطلاعات ایرانسل، رویکرد ایرانسل نسبت به تازه‌های فناوری، برنامه ایرانسل برای ورود به حوزه‌های جدید فناوری و آینده ایرانسل در چندسال پیش‌رو، بررسی شد.

در این پنل، مدیر کل توسعه راهکارهای فناوری اطلاعات ایرانسل با اشاره به اینکه اپراتور کسب‌وکاری است که باید همواره خلاقیت داشته و خدمات جدید به مشتریان ارائه دهد، گفت: اپراتور دیگر تنها یک شرکت خدمات ارتباطی نیست و به یک شریک تجاری برای بنگاه‌ها، کسب‌وکارها،دولت و کاربران تبدیل شده است. اپراتورها با به‌روزرسانی سرویس‌ها و خدمات فناوری‌محور، از ارکان انقلاب صنعتی چهارم هستند و ایرانسل نیز مطابق با این تحول‌ها، در بستر ارتباط امن و پایدار، تحول دیجیتال را پیش ‌می‌برد.

وی در ادامه افزود: روند جهانی امروز، حرکت از سخت افزار به نرم افزار با مجازی‌سازی و سیستم‌های ابری، انتقال توان پردازش از مرکزداده به سمت کاربر (Edge Computing)، بهبود عملکرد شبکه در جهت پیاده‌سازی سیستم‌های Real time و… است که ما هم همگام با روند جهانی، در حال توسعه پروزه های مرتبط مطابق با سند تحول دیجیتال‌ خود هستیم. همچنین اپراتورها به خاطر دسترسی به انبوه داده، پتانسیل بالایی برای استفاده از هوش مصنوعی دارند و ما سرمایه‌گذاری و تمرکز بیشتری نسبت به قبل، در این حوزه داریم.

مدیر کل توسعه راهکارهای فناوری اطلاعات ایرانسل در ادامه گفت: برنامه ایرانسل برای ورود به تازه‌ها، هم‌راستا شدن به لحاظ تکنولوژی با دنیا، مجازی‌سازی سیستم‌ها، کاربرد هوش مصنوعی و تلاش برای ارتقاء سبک زندگی دیجیتال در میان مردم است. در آینده نیز با توجه به روند روز افزون توسعه کلان داده و ارتباطات باز، امنیت اطلاعات و توان پردازش اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و حرکت از نسل پنج تلفن‌همراه به نسل شش، به صورت تجاری آغاز می‌شود. ما همزمان با این تحولات، همانطور که در ورود و توسعه ۵G در کشور پیشتاز بودیم، روندهای نوین فناوری را متناسب با اهداف استراتژیک ایرانسل، به کار می‌بریم.

ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳، با ارائه آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای ایرانسل در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، هوشمندسازی، نوآوری و تحول دیجیتال، تا ۵ دی ماه ۱۴۰۲، در سالن ۸و۹ نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور دارد و علاقه‌مندان برای شرکت در این پنل‌ها می‌توانند به غرفه ایرانسل در طول زمان برگزاری نمایشگاه، مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.