×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

پنجمین جشنواره مدیریت دانش همراه اول با محوریت فناوری‌های نسل جدید و با تمرکز ارائه‌ها بر فناوری ۵G و با هدف به اشتراک‌گذاری برترین دستاوردها و درس‌آموخته‌های سازمان برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، پنجمین «جشنواره مدیریت دانش همراه اول» صبح امروز دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ با محوریت فناوری‌های نوظهور و همگام با اوج گیری نقش دانش، نوآوری، پیدایش فناوری های نوین و اهمیت یافتن ارزش منابع دانشی در اداره سازمان ها و همچنین تجربه مثبت و کارآمد چهار دوره گذشته، با حضور مدیران ارشد و کارشناسانی از گروه همراه اول به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در این دوره از رویداد که متشکل از «پنج ارائه تخصصی در قالب MCI Talk»، «دو ارائه مدیریتی در قالب انتقال تجربه»، «انجام بازی تعاملی بین شرکت کنندگان»، «سخنرانی قائم مقام و معاونان همراه اول» و همچنین «سخنرانی ویدیو کنفرانسی علی اکبر جلالی استاد پیشکسوت حوزه فناوری اطلاعات» بود، بیشتر ارائه ها با موضوعیت فناوری ۵G و راه های تعامل با این نسل جدید در بخش های مختلف انجام شد.

حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول که یکی از همراهان جشنواره مدیریت دانش بود در قالب سخنانی کوتاه به اهمیت مستندسازی در حوزه فناوری ۵G پرداخت و اظهار کرد: تمامی مستندات علمی و تجربیات مرتبط با این نسل از فناوری باید به اشتراک گذاشته تا فرصتی برای تعریف سرویس های جدید بر بستر این فناوری فراهم شود.

وی ادامه داد: دو سالی می شود منتظر تعدیل تعرفه های ارتباطی بوده و نیازمند مساعدت متولیان این حوزه هستیم.

بهروزی همچنین از تمرکز همراه اول روی فناوری ۵G ظرف امسال و سال آینده خبر داد.

در ادامه مراسم نیز علی اکبر جلالی به عنوان استاد پیشکسوت حوزه فناوری اطلاعات به شکل ویدیو کنفرانس به این رویداد پیوست و ارائه تخصصی درباره «سرویس های دیجیتال اپراتورهای تلفن همراه تحت تاثیر فناوری های نوظهور» داشت و ضمن اشاره به مقولات فناورانه ای نظیر متاورس و نقش آن در دنیای آینده، گزارشی به شکل بنچمارک از وضعیت کشورهای پیشرو در فناوری از جمله کره جنوبی، سنگاپور و آلمان ارائه داد.

با توجه به اینکه دانش به عنوان یکی از مهم ترین عوامل رقابتی در حفظ جایگاه شرکت های پیشرو محسوب می شود، لذا در سال های اخیر شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، توجه ویژه ای به مقوله مدیریت دانش داشته و این مهم در برنامه راهبردی شرکت نیز لحاظ شده است.

برگزاری جشنواره مدیریت دانش در گروه همراه اول تاکنون توانسته منجر به «افزایش نرخ اشتراک دانش»، «شبکه سازی بین پرسنل و تیم های مختلف»، «نوآوری و رشد نرخ تولید و ثبت ایده»، «ارتقای تفکر خلاق»، «افزایش میزان تعهد شغلی» و «شکل گیری فرهنگ یادگیری سازمانی» شود که هر یک از این شاخص ها به نوبه خود می تواند ضامنی بر توسعه و موفقیت در نگاه بلندمدت سازمانی باشد.

گفتنی است در بخش پایانی این مراسم ضمن تقدیر و تجلیل از ارائه کنندگان، برترین «معاونت ها»، «متولیان دانشی» و «تسهیلگر ارشد» از منظر مدیریت دانش و «فعال ترین دانشکار» نیز معرفی و از آنان تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.