×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

در اولین سفر استانی مسئولین و مدیران ارشد صنعت بیمه در زمان تصدی رئیس کل محترم بیمه مرکزی با شبکه فروش استان گیلان دیدار کردند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، نشست هم اندیشی رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا و دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با شبکه فروش استان گیلان در سالن اجتماعات بیمه ایران این استان برگزار شد.
در این جلسه از زحمات و تلاش شبکه فروش بعنوان بیمه گران واقعی صنعت بیمه که در صف و در مواجه با بیمه گذاران وظیفه خطیر مشاوره و صدور بیمه نامه هارا بعهده دارند تشکر و قدردانی بعمل آمد.
دکتر کریمی در مورد درخواست های نماینده شبکه فروش خاطر نشان کرد: با اقدامات و پیگیری های انجام شده و همکاری بیمه مرکزی طی سه سال اخیر، پرونده های زیادی از شرکت های بیمه ناشی از برداشتی که تامین اجتماعی از قانون داشت تعیین تکلیف شد و اقدامات لازم برای شبکه فروش نیز در دست اقدام است و با توجه به لطف و مساعدت مسئولین تامین اجتماعی و همکاری نمایندگان شبکه فروش ان شاالله به نتیجه خواهد رسید.
وی با بیان اینکه بهترین شرایط را در صنعت بیمه داریم، گفت: در حال حاضر تعامل بسیار خوبی بین سندیکا به عنوان نمایندگی شرکت های بیمه و نهاد ناظر و حاکمیتی بیمه مرکزی وجود دارد.
دکتر کریمی با تاکید براینکه هر کسی یک ماموریت دارد، اظهار داشت: قریب به یک هزار نفر از جمله ۱۸ کارگروه با سندیکای بیمه ایران همکاری می‌کنند که برای بهبود امور، نظرات مختلف را جمع آوری و در اختیار بیمه مرکزی قرار می دهیم.
ایشان بر اهتمام سندیکا برای پوشش قرار دادن نمایندگی شرکت های بیمه در این مجموعه تاکید و تصریح کرد: سندیکا باید انتقال دهنده و پیگیر مباحث نمایندگی های بیمه نیز باشد.
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران یکی از اشکالات نمایندگان شبکه فروش را عدم انسجام آنان عنوان کرد و گفت: در همین راستا با تشکیل جلسه شورای مشورتی تلاش کردیم تا مطالبات شبکه فروش بیمه به صورت قانونی طرح شود و از طریق مقامات‌ مربوطه به نتیجه برسانیم.
دکتر کریمی گفت: هم اکنون در سازمان تامین اجتماعی و امور مالیاتی سندیکا، نماینده قانونی و صنفی صنعت بیمه است.
دبیرکل سندیکا از معاف شدن بیمه درمان تکمیلی و بیمه زندگی از ارزش افزوده از دیماه سال گذشته خبر داد و افزود: به صورت جدی پیگیری می کنیم که برداشت امور مالیاتی برای نمایندگان فروش مرتفع شود.همچنین ترتیبی می دهیم که نمایندگان فروش را در کمیسیون‌های ذیربط سندیکا که امورات شبکه فروش را در دست اقدام دارند مشارکت دهیم و از نظرات این عزیزان استفاده کنیم.
وی با اشاره به لزوم افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور اظهار داشت: توسعه بعضی بیمه نامه ها همچون بیمه ایمنی ساختمان علاوه بر اینکه برای فعالان این قشر کمک کننده است بلکه در گیلان حدود ۴۰ میلیارد تومان آورده برای صنعت بیمه استان داشته است و این توسعه بازار با همدلی اعضای شورای هماهنگی و مدیریت خوب هیئت رئیسه بخصوص رئیس محترم شورای استان فراهم شده است.
کریمی با اشاره وقوع حوادث طبیعی. همچون سیل، زلزله، خشکسالی و طوفان اظهار داشت: با توجه به تغییرات اقلیمی، بروز این حوادث بیشتر شده است مردم عزیز کشورمان با پرداخت مبلغ اندکی در سال می توانند از جبران خسارات وارده توسط شرکت های بیمه بهره مند شوند.
گفتنی است دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران از نمایندگی های شرکت های بیمه خواست تا برای اقناع مردم برای استفاده از بیمه ها اهتمام داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.