×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

نشست صمیمی دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات کل مستقل و ستادی به صورت حضوری و کارکنان بانک در سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس عصر امروز دوم اسفندماه در سالن اجتماعات ساختمان آموزش برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این نشست که به منظور گفت‌ و گو و تبادل نظر در مورد مسائل بانک برگزار شد، ابتدا الهام مدیرزارع، آتوسا کاملی و حسنا اسکندری معاونین ادارات کل حسابداری و امور سهام، امنیت و زیرساخت و سرمایه انسانی و رفاه بانک در خصوص مشارکت کارکنان در پذیره نویسی سهام بانک، برون سپاری پروژه های BCMS – ISMS و آزمایشگاه امنیت سایبری و تبیین مسیر ارتقای شغلی مطالبی را ارائه نمودند.
در ادامه این نشست نسترن یزدانیان، سمیه اردکانی و محمد چهل چراغی معاونین ادارات کل بانکداری خرد و امور باجه ها، اعتبارات و تامین و نظارت بر سامانه‌های نرم افزاری به طرح دیدگاه ها ونقطه نظرات خود در زمینه چالش های حوزه کاری و راهکار های بهبود آنها را در حوزه های کاری خود پرداختند و در ادامه نیز همکاران استانی دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را ارائه کردند.
بنابر این گزارش، حسین ملک معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی گزارشی از وضعیت نیروی انسانی ، نحوه انتصاب مدیران و معاونین و ارتقای آنها و وضعیت پرداختی ها ، معیشت و رفاهیات بانک ارائه کرد.
در پایان دکتر بهزاد شیری مدیر عامل بانک در سخنانی در جمع بندی مباحث ارائه شده ، دیدگاه های خود از نقش ، انتظارات و جایگاه معاونین را در عملکرد و پیش برد برنامه های بانک و مسائل ، الویت ها و برنامه های بانک بیان کرد که مشروح آن در بخش های بعدی خبرارائه می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.