×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در اولین نشست سفر استانی رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا و دبیر کل سندیکای بیمه گران به همراه برخی از مدیران عامل صنعت بیمه به استان گیلان ازساختمان تازه تاسیس بیمه پارسیان این استان بازدید و نشست شورای هماهنگی برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، نشست شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان گیلان با حضور مهندس بهزاد پور رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا، دکتر کریمی دبیر کل سندیکای بیمه گران، برخی مدیران عامل شرکت های بیمه و اعضای شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان گیلان در محل شعبه رشت بیمه پارسیان برگزار شد.
در این گردهمایی آقای فلکیان رییس شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان گیلان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین طی سخنانی به تشریح وضعیت صنعت بیمه در استان گیلان و گزارشی از فعالیت های این شورا پرداخت. وی یکی از نکات مثبت این شورا در استان گیلان را هماهنگی و همراهی بسیار مناسب شرکت های بیمه در این استان برشمرد و افزود که این همراهی باعث شده صنعت بیمه در این استان از ضریب نفوذ مناسبی برخوردار باشد و پتانسیل بسیار زیادی نیز برای افزایش ضریب نفوذ وجود دارد.
در ادامه این نشست آقای اویار حسین نایب رییس شورای عمومی سندیکای بیمه گران و مدیرعامل بیمه پارسیان ضمن ایراد سخنانی از محصولات و خدمات جدید و فناورانه بیمه پارسیان رونمایی نمودند که لوح یادبود رونمایی از این محصولات به امضای رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دبیر کل سندیکای بیمه گران و مدیران عامل شرکت های بیمه حاضر در این مراسم رسید.
در ادامه نشست، دکتر کریمی دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران در سخنان خود ضمن تشکر از میزبانی بیمه پارسیان حضور رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در استان گیلان را فرصتی مغتنم برای صنعت بیمه این استان و حل مسایل و مشکلات این صنعت دانست.
دبیرکل سندیکا ضمن تشکر از اعضای شورای هماهنگی استان گیلان ابراز امیدواری کرد جلسات مستمر برای ارتقای صنعت بیمه در این استان همواره برقرار باشد و شرکت های بیمه نیز تمام توان خود را برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم استان به کار گیرند. ایشان بیمه را خدمتی مهم و مفید برای تمام جامعه دانسته و ابراز امیدواری نمود با همراهی تمام مسئولان استان صنعت بیمه بتواند خدمات شایسته خود را هر چه بیشتر به مردم استان ارائه نمایند.
در پایان جلسه مهندس بهزادپور رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز طی سخنانی به اهمیت خدمت رسانی آسان بیمه گذاران پرداخت و همراهی صنعت بیمه را با پیشرفت های تکنولوژی جهان لازم و ضروری دانستند.
گفتنی است در ابتدای این برنامه رئیس کل بیمه مرکزی و دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از این شعبه بازدید کردند و با کارکنان آن به گفتگو پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.