×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش با حضور دکتر سیدابوالحسن رضوی؛ رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات و دکتر میرکریمی؛ مدیر مرکز تحقیقات و آموزش تیرتاش برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، مراسم گرامیداشت هفته پژوهش با حضور دکتر سیدابوالحسن رضوی؛ رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران، سیدرضا میرکریمی؛ مدیر مرکز تحقیقات و آموزش تیرتاش و جمعی از معاونان تحقیقات و آموزش و ترویج، سرپرست مدیریت اداری و مالی، رئیس اداره حراست و پرسنل در سالن کنفرانس مرکز برگزار شد.

مراسم با تلاوت قرآن کریم توسط یکی از همکاران مرکز و خیرمقدم مدیر این مرکز آغاز شد و وی در ادامه به معرفی و تشریح دستاوردهای علمی پژوهشی و دانش بنیان و همچنین بیان نقاط قوت و ضعف و مسائل و مشکلات موجود در مرکز پرداخت.

در ادامه دکتر رضوی ضمن تبریک ویژه به محققان و پژوهشگران مرکز تحقیقات تیرتاش، نگاه مثبت مدیریت شرکت به مرکز را یادآور شد و بر ضرورت ارتباط مرکز با کشورهای عربی در حوزه تحقیقات و پژوهش، فعال کردن ظرفیتهای خالی مجموعه تیرتاش، حضور شورای معاونان مرکز در ستاد شرکت دخانیات و بیان مشکلات و مطالبات در جلسه هیئت مدیره تاکید کرد.

وی ضمن تشکر از زحمات تمامی همکاران بویژه مدیر مرکز، بر پیگیری ویژه برای برطرف کردن مشکلات مرکز در سال آینده تاکید کرد.

در پایان مراسم از برترین های حوزه تحقیقات و پژوهش مرکز و برگزیدگان جشنواره کرستا و برندگان مسابقه کتابخوانی با اهدای هدیه و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

بنا بر این گزارش، بازدید دکتر رضوی؛ رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات و دکتر شریعتی؛ نماینده مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های علمی پژوهشی و دانش بنیان مرکز از دیگر برنامه های مراسم بزرگداشت هفته پژوهش بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.