×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۹

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: در این جلسه که با حضور نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و نیز حسابرس مستقل و بازرس قانونی همراه بود، پس از انتخاب اعضای هیئت رئیسه مجمع، ناظران، منشی و اعلام رسمیت جلسه توسط دبیر مجمع و قرائت دستور جلسه مدیرعامل موسسه اعتباری ملل به تشریح عملکرد موسسه پرداخت.
مدیرعامل موسسه ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یادآوری رشادت ها و از خودگذشتگی ها و ایثار شهدای این مرز و بوم گفت: خدا را شاکریم که با وجود تحریم‌ها و تهدید‌های ظالمانه دشمنان کشور اسلامیمان ایران و از سوی دیگر در شرایط شیوع و گسترش بیماری کووید ۱۹ همواره در جهت خدمت رسانی موفق عمل کرده ایم. وظیفه تک تک ماست که با هدف سودآوری افزون‌تر و رضایت حداکثری سهامداران و سپرده گذاران مسیرهای بهتر و موفق تری را پیمایش کنیم تا به اهداف و برنامه های خود دست یابیم.
ایشان ضمن قدردانی از اعتماد مشتریان و حمایت سهامداران موسسه بیان کرد: آنچه که بیش از هر چیز در موسسه مد نظر قرار می‌گیرد، بحث مراقبت و نظارت در بخش‌های منابع و مصارف است. اطمینان داشته باشید که پرداخت تسهیلات در بخش هایی صورت می گیرد که بتواند زمینه ساز به گردش درآوردن چرخه اقتصاد کشور و نیز اشتغالزایی برای جوانان کشور شود.
وی افزود: اجازه نخواهیم داد که این تسهیلات در بخش های ارز، سکه، واسطه ‌گری و سایر مشاغل کاذب مصرف شود. خدا را شاکریم که همکارانی بر سر سفره شما سهامداران نشسته‌اند که دلسوزانه و با عشق و با تعصب، مراقب و مواظب منابع موسسه هستند.
حجت الاسلام جوادی ضمن اشاره به دلاوری مردان بزرگی نظیر شهید طهرانی مقدم که در جهت توسعه و پیشرفت حوزه نظامی توانستند مقابل ابرقدرت ها، اقتدار کشور عزیزمان را به رخ بکشند، گفت: درحوزه اقتصاد نیز بایستی به سیره بزرگوارانی همچون طهرانی مقدم و سردار سلیمانی که دلسوز نظام بودند تاسی نمود تا قدرت ایران را به کل جهانیان نشان ‌دهیم.
حجت الاسلام جوادی با اشاره به ضرورت همدلی در عصر حاضر اظهار داشت: اگر با هم، کنار هم وهمراه هم باشیم وحسادت ها و دفع کردن ها را به همیاری و رفع مشکل تبدیل کنیم، بدون تردید می توانیم در حوزه اقتصاد نیز با توجه به ظرفیت های خدادادی که در کشور داریم به موفقیت‌های جهانی دست یابیم. فکر، اندیشه، ایده و همیاری های تک‌تک مرم می‌تواند در کنار هم قرار گرفته و در جهت رسیدن به هدف موفق عمل کنیم.
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل افزود: با وجود این همه منابع زیرزمینی و نیز منابع انسانی جوان کارآمد و تحصیلکرده، می توانیم بیش از پیش موفق باشیم.
وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش همکاران و مدیران موسسه ملل گفت: از آنجا که یکی از دستورات و تاکیدات ولی امرمان مقام معظم رهبری، موضوع اشتغال زایی است، امیدواریم که با اعطای تسهیلات به جا و به موقع و نیز اصولی به متقاضیان تسهیلات گامی مهم در جهت توسعه کشور و نیز اشتغال جوانان برداریم.
در ادامه آقای جلیل پور، نماینده شرکت حسابرسی نسبت به قرائت گزارش حسابرسی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۹ اقدام نمود که مدیرعامل و قائم مقام موسسه توضیحات لازم را در خصوص موارد مطرح در گزارش حسابرسی بیان کردند. همچنین نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار نیز نکته نظرات خود را در خلال برگزاری جلسه اعلام داشته که مورد توجه قرار گرفت.
پس از قرائت گزارش هیئت مدیره و حسابرس قانونی، از حاضرین رای‌گیری به عمل آمد و با اکثریت آرا صورت مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ به تصویب رسید.
همچنین شرکت حسابرسی “فریوران راهبرد” به عنوان بازرس اصلی و شرکت “ایران مشهود” به عنوان بازرس علی البدل برای یک سال مالی انتخاب شدند.
و روزنامه “دنیای اقتصاد” به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های موسسه انتخاب گردید.