×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری مانور آتش نشانان در بیمارستان

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، آتش نشانان ایستگاههای ۵۵، ۹۴ و خودروهای پشتیبانی با حضور در بیمارستان، چگونگی مهار آتش سوزی ها در راهروها و طبقات منفی این مرکز درمانی ونیز روش های امداد رسانی به افراد گرفتار شده در محل حادثه را تمرین کردند.
مجید شهرمی مسئول برگزاری این مانور عملیاتی، در این خصوص گفت: نیروهای آتش نشانی ابتدا ایمن سازی های لازم را انجام دادند و سپس بعداز مجهز شدن به تجهیزات فردی و دستگاه های تنفسی، خود را به پارکینگ طبقه منفی دو که در آن به طور فرضی یک دستگاه خودرو سواری دچار آتش سوزی شده بود، رساندند و مشغول عملیات شدند.
وی اضافه کرد: آتش نشانان با بکارگیری لوله های آبرسانی، آتش سوزی فرضی در پارگینگ و مجتمع مسکونی را مهار و خاموش کردند.
مسئول برگزاری مانور در ادامه اظهارداشت: همزمان گروه امداد و نجات آتش نشانی، پس از جستجو در نقاط مختلف ساختمان، مصدومان فرضی را هم به محلی امن در خارج از بیمارستان انتقال دادند.
شهرمی در پایان تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی و تجمع زیاد شهروندان در بیمارستان ها و مراکز مختلف درمانی و احتمال بروز آتش سوزی، نیروهای آتش نشانی باید تمرینات مداومی در اینگونه مراکز را انجام دهند تا در زمان بروز حادثه بتوانند به بهترین نحو ممکن عملیات خود را انجام داده و از خسارات مالی و جانی جلوگیری به عمل آورند.م۱