×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رالی خانوادگی ایدرو امروز اول تیرماه با حضور دهها خانواده از همکاران ایدرو از محل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران آغاز شد و پس از طی مسیر مشخص شده در محل کارخانه سایپا کاشان به پایان رسید.

کیوسک خبر ـ این رویداد تفریحی ورزشی با برنامه ریزی ایدرو و همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت سایپا کاشان برگزار شد..

این رالی در دو بخش نقشه خوانی و خوب رانی برنامه ریزی شده بود و برای آمادگی بیشتر شرکت کنندگان کلاس هماهنگی نیز روز چهارشنبه سی و یکم خرداد برگزار شده بود.

رالی خانوادگی ایدرو

تعداد ۳۰ خودرو به همراه عوامل اجرایی مسابقه ، شرکت کنندگان رالی خانوادگی ایدرو را تشکیل می دادند که مسیر حدودا ۲۵۰ کیلومتری مسابقه را طی نیم روز به پایان رسانند.

آیین اختتامیه این مسابقه نیز در سالن همایش هتل نگارستان با حضور شرکت کنندگان و عوامل اجرایی برگزار شد و در پایان با اهداء لوح قهرمانی و جوایزی از نفرات برتر این مسابقه تجلیل به عمل امد . ضمنا از کلیه شرکت کنندگان نیز با اهدای لوح تقدیر و قدردانی شد .

به گفته حسن عمیدی مدیر ارتباطات ایدرو هدف از برگزاری این رالی خانوادگی ، آموزش و فرهنگ سازی رعایت قوانین راهنمایی رانندگی و همچنین ایجاد نشاط و همدلی و سرزندگی بین اعضای خانواده همکاران بود.

همچنین در راستای گردشگری صنعتی همکاران ایدرو شرکت کننده در این مسابقه به اتفاق اعضای خانواده خود از خطوط تولید کارخانه سایپا کاشان بازدید کردند و از نزدیک با روند فعالیت تولیدی این کارخانه آشنا شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.