دومین کارگاه آموزشی آشنایی با پلتفرم تیم بانک صنعت و معدن به همت اداره آموزش و توسعه دانش، به میزبانی مدیریت استانی قزوین و با حضور مریم اسلمی رییس اداره آموزش و توسعه دانش و اردشیر افشین مهر مدیرعامل شرکت ایران اکسیکو برای شعب استانهای قزوین، البرز و زنجان در محل شعبه شهر صنعتی البرز برگزار شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، در این کارگاه آموزشی رییس اداره آموزش و توسعه دانش این بانک با اشاره به کاربردی شدن پلتفرم تیم بانک از شهریور ماه سال ۱۴۰۴ برای اعطای تسهیلات کارکنان، مزایای دیجیتالی شدن این فرایند را برشمرد.
در ادامه کوروش رحمانی مدیر استانی قزوین از برگزاری این کارگاههای آموزشی و توجه ویژه به ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان شعب قدردانی کرد.
همچنین، محمد سعیدی معاون شرکت ایران اکسیکو به ارائه توضیحات و الزامات استفاده از پلتفرم تیم بانک صنعت و معدن پرداخت.
مدیرعامل شرکت ایران اکسیکو نیز با ارائه نکاتی در خصوص پلتفرم تیم بانک که با حمایت معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیران ارشد بانک اجرایی شده است، به ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان با استفاده از این اپلیکیشن اشاره کرد.
گفتنی است، سلسله کارگاههای آموزشی با تعامل اداره آموزش و توسعه دانش و شرکت ایران اکسیکو در مراکز سایر استانها و با حضور کارکنان شعب بانک برگزار خواهد شد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=315144












