×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

علیرضا یزدان دوست سرپرست مدیریت عامل بیمه ملت به همراه سه نفر از اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران ارشد شرکت با حضور در همایش هم‌اندیشی با نمایندگان بیمه ملت در شعبه مشهد مقدس، به بررسی سیاست های شرکت و پاسخگویی به مطالبات نمایندگان پرداختند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بیمه ملت، دومین نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد و نمایندگان بیمه ملت در شعبه مشهد روز گذشته با حضور علیرضا یزدان‌دوست سرپرست مدیریت عامل بیمه ملت، محمدمهدی بهشتی‌نژاد نایب‌رییس هیئت‌مدیره، مهدی کشاورز بهادری دبیر هیئت مدیره، محمدتقی چراغی عضو هیئت مدیره و همچنین امیرحسین قربانی معاون توسعه بازار، مجید حسن‌پور سرپرست مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران، داود حسین‌پور سرپرست مدیریت مالی و حمیدرضا دربانیان رئیس اداره حسابداری امور شعب و نمایندگان برگزار شد.

در این مراسم علیرضا یزدان‌دوست، سرپرست مدیریت عامل بیمه ملت ضمن بررسی عملکرد شعبه مشهد مقدس در سال ۱۴۰۰ و شش‌ماهه اول سال ۱۴۰۱، به بیان سیاست‌های شرکت پرداخت و در ادامه امین غفاری رئیس انجمن صنفی نمایندگان استان خراسان از مطالبات و مشکلات نمایندگان گفت و سرپرست مدیریت عامل پاسخگوی سوالات شد و بر پیگیری مشکلات تا مرتفع نمودن آنها تاکید نمود.

همچنین محمدتقی چراغی عضو هیات مدیره به بررسی شرایط حفظ بازار موجود پرداخت و درخصوص افزایش رضایتمندی بیمه‌گزاران نکاتی را مطرح کرد.

امیرحسین قربانی معاون توسعه بازار بیمه ملت بازارهای بالقوه را تشریح و درخصوص حمایت هرچه بیشتر از بازنشستگان و پوشش بیمه‌ای آن بیمه‌گزاران گرامی راهکارهای لازم را ارائه کرد.

در ادامه مجید حسن پور سرپرست امور شعب، نمایندگان و کارگزاران پاسخگوی سوالات نمایندگان درخصوص مطالبات فنی امور نمایندگان بود و نیز داود حسین‌پور سرپرست مدیریت مالی و حمیدرضا دربانیان رئیس اداره حسابداری امور شعب و نمایندگان به بررسی مشکلات مالی نمایندگان پرداخته و پاسخگوی سوالات نمایندگان درخصوص مسائل مالی شدند.

در پایان این همایش سرپرست مدیریت عامل و هیات همراه بازدیدی از شعبه مشهد مقدس داشتند و در دیدار با کارشناسان این شعبه پاسخگوی مطالبات کارشناسان این شعبه نیز بودند.

نخستین نشست هم اندیشی مدیران ارشد بیمه ملت و نمایندگان شرکت در شعبه کرمان برگزار شده بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.