×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک مولدسازی دارایی‌های منجمد و انضباط مالی با هدف پایش راهکارهای ذیل مضمون یادشده با حضور امیرمسعود رزازان عضو هیات مدیره و معاونت مالی و محمد نجف زاده معاون برنامه‌ریزی و تحول بانک برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران رزازان با ارائه رهنمودهای لازم در حوزه مدیریت دارایی‌های بانک‌، تسریع در تکمیل سامانه‌های جامع و یکپارچه در این خصوص را خواستار شد.

در ادامه جلسه نجف زاده نیز با ارائه رهنمودهای لازم در حوزه برنامه‌ریزی و تحول، پیگیری پروژه‌های استراتژیک تا تحقق کامل دستاوردها را به منظور تحقق اهداف کلان بانک ضروری دانست.

در این نشست که روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌ها، توسعه سیستم‌ها، مدیریت و فروش اموال تملیکی و مازاد، کارپردازی، حسابداری مدیریت و بودجه و حسابداری مالی با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند، پس از ارایه پروژه‌ها از سوی مدیران و اعلام وضعیت پیشبرد پروژه‌های در دست اجرا، چالش‌ها و موانع پیش رو مورد بررسی قرار گرفت و در پایان، راهکارها و دستورهای لازم برای رفع موانع و تسریع در اجرای طرح و برنامه‌های مذکور به مجریان مربوطه اعلام شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.