×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

نهمین جلسه کمیته مضمون استراتژیک تعالی سرمایه انسانی با حضور مدیران ارشد بانک ملی ایران برگزار شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نهمین جلسه کمیته مضمون استراتژیک تعالی سرمایه انسانی با حضور حسن مونسان عضو هیات مدیره به عنوان ناظر کمیته، حسن کاظمی معاون منابع انسانی به عنوان مالک کمیته، محمد شیریجیان عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی و تحول بانک ملی ایران برگزار شد.

در این جلسه بر اهمیت جایگاه منابع انسانی به عنوان اصلی ترین دارایی نامشهود بانک و نقش کلیدی آن در تحقق اهداف و اولویت های راهبردی بانک اشاره و بر پیگیری اجرای جامع و به موقع راهکارهای ذیل مضمون، تاکید شد.

در این نشست که روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل سرمایه انسانی، سازمان و روش ها، آموزش، رفاه و درمان و توسعه سیستم ها با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند، مدیران پروژه‌ها به ارائه وضعیت پیشبرد پروژه های در حال انجام، راهکارها و تشریح چالش‌های اجرایی پرداختند.

سامانه جامع منابع انسانی، بازطراحی شرایط احراز و استانداردهای شغلی، بهبود فرآیند ارتقاء و انتصاب، ایجاد و استقرار مدیریت استعداد و جانشین پروری ،مدیریت گردش شغلی، ایجاد و استقرار مدیریت دانش، بازطراحی نظام پیشنهادها،ساماندهی امکانات آموزشی و رفاهی و ورزشی و ساماندهی مهندسی فاکتورهای انسانی (ارگونومی) از جمله موارد بررسی شده در این جلسه بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.