×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

جلسه ارزیابی عملکرد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با حضور مدیرعامل سازمان و نمایندگان وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، جلسه ارزیابی عملکرد این سازمان در مورد گسترش فرهنگ عفاف و حجاب با حضور مدیرعامل سازمان و نمایندگان وزارت کشور در سالن جلسات شهدای سازمان اموال تملیکی عصر امروز برگزار شد.

سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان با تاکید بر اینکه عفاف و حجاب ارزش دینی تلقی می شود، بیان داشت: نمی توانیم از این مسئله کوتاه بیایم و جزو خطوط قرمز ما است.

وی با تبیین مسئله عفاف و حجاب در جامعه به ظرافت های پرداختن به آن اشاره کرد و گفت: در رابطه با این موضوع اگر مسائل پیرامونی آن نادیده گرفته شود عفاف و حجاب نیز اثربخشی مطلوب نخواهد داشت. در صورتی که کارها همراه با پیوست فرهنگی و اجتماعی باشد اثر بخشی مناسبی به همراه دارد.

اجتهادی افزود: موضوع حجاب و عفاف در همه ادیان الهی وجود دارد. مهمترین کار در ادارات تمرکز روی دو قشر همکاران خانم و دیگری مراجعان خانم است و باید برنامه هدفمند داشته باشیم.

به گفته مدیرعامل، نحوه برخورد و تذکر در مسئله حجاب بسیار مهم است و برخورد اخلاقی و زبان شیرین و خوش با بدحجابی و پوشش غلط، می تواند اثر گذار و متحولانه باشد. باید بیشتر به کارهای فرهنگی روی بیاوریم و با تبیین و ترغیب روی قلوب افراد اثر بگذاریم.

همچنین در این جلسه علیرضا جانه نماینده وزارت کشور در مسئله عفاف و حجاب به مصوبات شورای انقلاب فرهنگی در این باره اشاره کرد و اظهارداشت: مسئله اقناع سازی به شیوه مستقیم و غیرمستقیم بسیار مهم است و باید بتوانیم با ظرافت و هنرمندی با این مسئله روبرو شویم. انضباط اجتماعی در همه کشورها وجود دارد و برای هر کشوری متفاوت است. اقدامات صورت گرفته در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خوب است و باید برنامه خانواده کارکنان نیز اقداماتی انجام شود.

در این جلسه ابتدا روح اله آبداریان مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور استان ها، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه عفاف و حجاب پرداخت و بیان داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته و راه اندازی شورای فرهنگی و اجتماعی متشکل از نمایندگان بخش های مختلف سازمان، اقدامات مناسبی در دو حوزه کارمندان و ارباب رجوع صورت گرفته است.

وی با برشمردن کارهای انجام شده تصریح کرد: مسئله عفاف و حجاب فراتر از سطح دستگاه ها تعریف می شود و امیدواریم در سالهای آتی برنامه های وسیعتری با حضور خانواده های کارکنان سازمان تدارک ببینیم.

همچنین سایر حاضرین در جلسه پیشنهادها و موضوعاتی را در زمینه عفاف و حجاب و اقدامات صورت گرفته، بیان کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.