×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری جلسه روسای شعب منطقه سیستان و بلوچستان بانک ایران زمین

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی، در ابتدای جلسه کارگاه آموزشی تسهیلات جهت رفع نواقص موجود در پرونده های اعتباری شعب و مرور فرآیندها و همچنین تبیین طرح تسهیلاتی انتخاب توسط کارشناس اعتباری منطقه برگزار شد.

همچنین به منظور تقویت سطح آگاهی همکاران از آخرین بخشنامه ها و اطلاعیه های بانک، آزمونی حاوی ۳۰ سوال به مدت ۳۰ دقیقه از روسای شعب گرفته شد و پس از آزمون به صورت کارگاهی پاسخ سوالات مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

در ادامه کارشناس حقوقی استان نسبت به تحلیل آمار ارسالی در کارگروه ارزیابی عملکرد پرداخت و نکات کلیدی و حائز اهمیت را برای روسای شعب تبیین کرد.

حسن رضا یزدانی مدیر منطقه در این جلسه ضمن توجیه پرسنل در خصوص فرآیند جذب منابع و هزینه و درآمد شعبه، به همراهی هر چه بیشتر متصدیان امور بانکی با روسای شعب در جهت ارائه خدمات و رضایت مشتری تاکید کرد.
یزدانی بر بازاریابی طرح تسهیلاتی انتخاب و آموزش نحوه دریافت آن به مشتریان تاکید کرد.

در ادامه جلسه حسن رسائی مقدم معاون اجرایی منطقه به مسئله فضای مجازی و بانکداری دیجیتال پرداخت و گفت: در حال حاضر اکثر مشتریان به دنبال خدمات غیر حضوری و آسوده هستند و با بستری که بانک در زمینه بانکداری دیجیتال در اختیار ما قرار داده است این مهم محقق خواهد شد. وی افزود: یکی از گام های موثر در این خصوص ارائه اطلاعات کامل و آموزش های شفاف به مشتریان جهت استفاده از خدمات دیجیتال بانک است که آن مستلزم تقویت سطح آموزشی همکاران است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.