×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، جشن اعیاد شعبانیه و مراسم تجلیل از جانبازان شاغل در شرکت دخانیات ایران در مجتمع تهران برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، همزمان با چهارم شعبان؛ سالروز ولادت قمر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، مراسم جشنی در نمازخانه مرکزی مجتمع دخانیات تهران برگزار شد.

در این مراسم که سید ابوالحسن رضوی؛ رئیس هیئت مدیره، رحمن نصرالله زنجانی؛ عضو هیئت مدیره، ، فرهاد کربلائی؛ مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران، محمدرضا ابراهیم‌زاده؛ سرپرست مدیریت مجتمع دخانیات تهران و جمعی از مدیران و کارکنان ستاد و این مجتمع حضور داشتند، با اهدا لوح و هدایایی از طرف مهندس آشتیانی؛ مدیرعامل شرکت دخانیات به نمایندگی از کلیه جانبازان شاغل در مجتمع‌های تولیدی از ۸ نفر از جانبازان سرافراز شاغل در دخانیات تهران تجلیل شد.

بنابر این گزارش حجت‌الاسلام جمادشریف در سخنانی به اهمیت و جایگاه زیارت و زائران حرم امیرالمؤمنین(ع)، حرم امام حسین(ع) و حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) اشاره کرد و گفت: در روایت داریم که در روز محشر محبین حسین بن علی(ع) در جوار ایشان می‌نشینند و چهره ایشان را از نزدیک زیارت می‌کنند در حالی که درهای بهشت برای ورود آنها باز است.

اجرای گروه تواشیح محراب، مولودی‌خوانی مداح اهل بیت(ع)؛ مرتضی خالویی، تجلیل از ذاکران و مرثیه‌سرایان و نیز برگزاری مسابقه، قرعه‌کشی و اهدای جایزه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.