×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری جشنواره لبخند دل ها در منطقه۱۳

شهردار منطقه۱۳ از برگزاری جشنواره لبخند دل ها به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان در فلکه دوم نیروی هوایی خبر داد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی احمدی ، شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه شبهای ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است تا با ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به شهروندان فرهنگ سازی نموده و زمینه گسترش رفتارهای حسنه را مهیا نماییم ، افزود : در این راستا، جشنواره ای با عنوان لبخند دل ها به مدت ۳۰ شب از ۱۶ فروردین ماه ،بعد از اذان مغرب و عشاء آغاز می شود و تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.
او ادامه داد: در این جشنواره که از سوی معاونت اموراجتماعی و فرهنگی تدارک دیده شده است ، غرفه های مختلفی شامل قرآن بخوانیم جایزه بگیریم، کتب مذهبی، پرسش و پاسخ دینی، افطاری ساده ، رادیو قرآن و ورزش، قرآن و کودک ،سلامت ، عفاف و حجاب ، اماکن گردشگری مذهبی و..‌. در شب های ماه مبارک رمضان میزبان شهروندان خواهد بود.
شهردار منطقه۱۳ به آئین غبارروبی مساجد منطقه۱۳ به عنوان یکی از سنت‌های شایسته تکریم در فرهنگ دینی اشاره کرد و افزود: در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مساجد محدوده برای میزبانی از روزه داران و نمازگزاران، غباروبی و عطر افشانی شدند.
او اضافه کرد: فضاسازی و آراسته‌سازی محیط داخلی و بیرونی مساجد، نظافت و شست‌وشوی آنها از جمله فعالیت‌های آیین غبارروبی مساجد به مناسبت فرا رسیدن ماه مهمانی خدا است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.