×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

برگزاری اولین دوره کارگاه حمایت تولیدات ادبی، هنری نوجوان باعنوان «هزارتو» توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان باهدف حمایت از تولیدات ادبی، هنری نوجوان و به‌منظور غنای هرچه بیشتر تولیدات مکتوب این گروه سنی و از سوی دیگر باهدف نیروسازی از بین تولیدکنندگان جوان، اولین دوره کارگاه حمایت تولیدات ادبی، هنری نوجوان با عنوان هزارتو و با مشارکت خانواده هنری تبلیغی عقیق برگزار می‌شود. 

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ آذرماه طرح و ایده خود را در قالب ۲۰۰۰ کلمه و با فرمت pdf به دبیرخانه کارگاه هزارتو به آدرسhttps://hezartoo.ayandehsazan.irارسال کنند. ایده‌های ارسالی از ۳۰ آذر لغایت ۲۰ دی‌ماه داوری شده و نهایتاً صاحبان ۱۰ ایده برتر معرفی‌شده و از ایده تا اجرا از سوی اساتید داستان‌نویسی موردحمایت قرار می‌گیرند. 

بر این اساس، صاحبان طرح‌ها و ایده‌های برگزیده به‌جز حق تالیف کتاب، مبلغ ۱۰میلیون تومان نیز هدیه نقدی دریافت می‌کنند. همچنین هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال ۳ ایده است و ایده‌های ارائه‌شده نباید در فراخوان و یا توافق دیگری ثبت و یا در حال بررسی باشد. 

شایان‌ذکر است؛ علاقه‌مندان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۷۷۵۰۰۷۷۱ و ۰۹۳۸۹۲۸۴۳۰۴ تماس حاصل کنند.
 

 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.