×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

همزمان با روز جهانی آموزش طی مراسمی با حضور برخی مدیران ارشد و ستادی از مدرسین آموزشی بیمه البرز تقدیر شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، مدیرعامل بیمه البرز در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت مولای متقیان علی (ع) و روز پدر با اشاره به نقش آموزش در رشد و تعالی زندگی فردی و اجتماعی و همچنین تحول حیاتی یک سازمان گفت: آموزش تلاشی برای توسعه است که نقش بسزایی در تقویت روحیه کارکنان،بهبود ساختارو کاهش اتلاف دارد و بدون نیروی انسانی کارآمد و توانمند، سازمان ها به اهداف متعالی خود نخواهند رسید.

وی ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در راستای گسترش آموزش در بیمه البرز، هزینه های مربوط به این حوزه را سرمایه گذاری دانست و خواستار تدوین برنامه ای آموزشی متناسب با ظرفیت و فرهنگ استان ها شد.

موسی رضائی میرقائد همچنین دقت در انتخاب سرفصل ها و نیازهای آموزشی را با تمرکز بر مشکلات و ضعف های هر حوزه ضروری برشمرد و از حمایت هیات مدیره برای تقویت مسائل مربوط به آموزش کارکنان خبر داد.

معاون برنامه ریزی بیمه البرز نیز ضمن ارزشمند برشمردن مسئولیت خطیر آموزش، تعیین استراتژی های جدید آموزشی را با هدف افزایش کمی و کیفی عملکرد شرکت در دستور کار این معاونت اعلام کرد و گفت: حرکت در مسیر توسعه پایدار در گرو آموزش های مبتنی بر استاندارد است و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در تربیت و تقویت بار علمی و فنی مدرسین به بهترین نحو عمل شود.

در پایان این مراسم با حضور غلامرضا عزیزی قائم مقام مدیرعامل از مدرسین بیمه البرز قدردانی شد.

شایان ذکر است مدیردفترمدیرعامل،مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، مدیر آموزش و مدیر سرمایه انسانی نیز در این مراسم حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.