×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدرضا قاریانپور راه اندازی اقدامات غیر حضوری از جمله نسخ الکترونیکی، حذف دفترچه های درمانی، پرداخت غیر حضوری کمک هزینه ازدواج بعنوان اولین سرویس کامل غیر حضوری و غیره را با هدف کاهش مراجعات و تکریم واقعی ارباب رجوع عنوان کرد و گفت: برپائی ملاقات مستقیم مردمی علاوه بر شهرستان قزوین در دیگر شهرستان های استان که پنجمین دوره آن امروز در شهر اقبالیه بعد از تاکستان، البرز، محمدیه و آبیک برگزار می شود.

وی افزود: با هدف کاهش بعد مسافت و ایجاد اعتماد ملی بین مخاطبین و بررسی مستقیم مسایل مطروحه جزو برنامه های اجرائی و در دست اقدام است تا با حضور مستقیم در میان آحاد جامعه در جریان مسایل و مشکلات قرار گیریم و خدمتگزاری به جمعیت ۶۴ درصدی تحت پوشش استان با ۷۵ هزار خانوار مستمری بگیر و ۱۲ هزار مقرری بگیر بیمه بیکاری سهل تر و شفاف تر از قبل صورت پذیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی فاطمیان، امام جمعه اقبالیه نیز ضمن تقدیر از ارائه خدمات در سازمانی که قشر ضعیف و آسیب پذیری را در جامعه تحت پوشش دارند مساعدت خود را اعلام کرد.
مدیر کل تامین اجتماعی قزوین با حضور در محل شعبه اقماری اقبالیه با بررسی مستقیم مسایل بیمه ای مخاطبین آن منطقه، تکریم مراجعین و کسب رضایت آنان و باریتعالی را من جمله اهداف عالیه سازمان برشمرد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.