×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

نشست مدیرعامل بانک آینده با رئیس هیأت مدیره و مدیران کانون سردفتران، در ساختمان برج آینده برگزار شد.

کیوسک خبر ـ دراین نشست که به‌منظور توسعه همکاری‌های دوجانبه بانک آینده و کانون سردفتران برگزار گردید، دکتر بهمن اسکندری، با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب بانک آینده، دارایی‌های موجود بانک را بیش‌تر اقتصادی دانست و از این ویژگی، به‌عنوان یکی از مزیت‌های متمایز بانک آینده در نظام بانکی کشور یاد کرد. وی شرایط پایدار و رو به‌رشد کنونی بانک آینده را حاصل تلاش‌های مجدانه سرمایه‌انسانی در تمام سطوح این بانک و همراهی مشتریان ارزشمند عنوان کرد.
مدیرعامل بانک آینده با اشاره به ارزش دارایی‌های موجود بانک، از مازاد دارایی در مقایسه با دیگر مجموعه‌های همتا خبر داد. اهمیت این موضوع با توجه به تعداد کم‌تر شعب بانک آینده در قیاس با سایر بانک‌ها، دو چندان می‌شود.
دکتر اسکندری تأکید کرد: تمام تلاش مجموعه بانک آینده در ارتباط با مشتریان گران‌قدر بانک آن است که تعاملی دوسویه بر مبنای مزیت‌های پایدار پی‌ریزی شود تا بانک با اقداماتی مطلوب‌تر، رسالت خود را در عرصه بانکداری کشور به‌انجام رساند.
در ادامه، علی خندانی، رئیس هیأت‌مدیره کانون سردفتران با اشاره به پیشینه همکاری این کانون با بانک آینده در سال‌های گذشته، اظهار امیدواری کرد که این همکاری در حوزه‌ها و بسترهای مختلف مورد بررسی قرار گرفته و با توافق طرفین به تعاملی مثبت و پایدار منتج گردد.
در این نشست، محسن خوارزمی، عضو هیأت‌مدیره؛ احمد کریمی، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط‌عمومی؛ نادر خواجه حق‌وردی، مدیر امور شعب و بازاریابی و علی‌رضا مهرجو، مدیر امور شعب تهران بزرگ، اعظم بختیاری، رییس شعبه شهید مطهری- میرزای شیرازی نیز حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.