×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

هفته دوم سور لیگ کاراته آقایان برگزار و تیم بیمه تعاون با شکست تیم‌های پاس فراجا و دانشگاه آزاد صدرنشین شد؛ همچنین رقابت حساس این هفته از رقابت ها سبب شد تا مدیران صنعت بیمه و نیز فدراسیون کاراته به تماشای این هفته از مسابقات سوپرلیگ بنشینند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون به نقل از خبرگزاری های مهر، تسنیم و الفباخبر، هفته دوم رقابت های سوپر لیگ کاراته آقایان روز پنجشنبه ۱۵ دی با برگزاری ۶ دیدار در سالن شهید افراسیابی تهران پیگیری شد و تیم بیمه تعاون با برتری مقابل تیم‌های مدعی پاس فراجا و دانشگاه آزاد در جایگاه اول جدول رده‌بندی قرار گرفت‌. همچنین دانشگاه آزاد و رعد پدافند هوایی ارتش نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم حضور دارند.
بیمه تعاون که «صفی اوغلو» کاراته کای شاخص ترکیه‌ای را در ترکیب داشت، با برتری این رقیب در کاتای انفرادی، باخت در کاتای تیمی را جبران کرد و در کومیته هم برتر از حریف ظاهر شد و سه امتیاز مهم این مبارزه را به نام خود ثبت کرد.
علیرضا حیدری، مهدی خدابخشی و سجاد گنج زاده مردان پیروز بیمه تعاون بودند و برای دانشگاه آزاد هم سامان عدالتی و عبدالله ولدی به پیروزی دست یافتند تا در مجموع کاتا و کومیته نتیجه نهایی ۱۴ بر ۱۲ به سود بیمه تعاون روی تابلو ثبت شود.
در این دیدار شکست بهمن عسگری مقابل عدالتی، تساوی صالح اباذری مقابل ذبیح الله پورشیب و برتری سجاد گنج زاده برابر مجید نیکو همت و جبران شکست در رقابت‌های انتخابی تیم ملی مهمترین نتایجی بود که رقم خورد.
شاگردان حسن روحانی پیش از این دیدار پاس فراجا را نیز ۲۴ بر ۲ شکست داده بودند. بهنام دهقان زاده، علی اصغر آسیابری، محسن صفرنژاد، مهدی خدابخشی و سجاد گنج زاده به همراه کاتای تیمی و انفرادی در این مبارزه برای بیمه تعاون پیروزی کسب کردند تا این تیم با ۱۲ امتیاز به تنهایی صدر جدول را به خود اختصاص دهد.

روحانی: با ادامه این روند قهرمان می‌شویم
حسن روحانی، سرمربی تیم کاراته بیمه تعاون بعد از برتری این تیم مقابل دانشگاه آزاد در مسابقات سوپرلیگ کاراته گفت: دیدار دو تیم به دلیل حضور برخی از بهترین‌های کاراته ایران بسیار جذاب و دیدنی و در عین حال نزدیک بود که خدا را شکر به سود ما خاتمه یافت و توانستیم سه امتیاز مهم را در مسیر کسب عنوان قهرمانی به حساب خود منظور کنیم.
وی ادامه داد: ما خیلی زودتر باید برنده این دیدار می‌شدیم و نباید اجازه می‌دادیم کار به مبارزه آخر کشیده شود. روی پیروزی بهمن عسگری حساب ویژه ای باز کرده بودیم که این اتفاق نیفتاد. ولی سایر نفرات ما مطابق انتظار ظاهر شدند و موفق شدیم در پایان یک دیدار ماراتن گونه رقیب خود را شکست دهیم.
روحانی در خصوص شرایط بهمن عسگری هم گفت: بهمن پس از دوری یکسال از تاتامی مسابقات، به زمان نیاز دارد بخصوص که او صاحب فرزند هم شده و مسئولیت بیشتری پیدا کرده است. عسگری کاراته کای بزرگی است و این قابلیت را دارد که خیلی زود به دوران اوج بازگردد.
سرمربی تیم کاراته بیمه تعاون با اشاره به قضاوت داوران این دیدار اظهار داشت: قضاوت داوران خوب بود و مشکلی نداشت. ما باید کار خودمان را انجام بدهیم و زیاد معطوف به داوری و قضاوت‌ها نشویم. همیشه به نظرات داوران احترام می‌گذارم.
روحانی در پایان گفت: نتیجه‌ای که روز گذشته در سوپر لیگ کسب کردیم باعث شد دور برگشت با شرایط بهتری به مسابقات ادامه بدهیم و در صورت حفظ این روند، جام قهرمانی سوپر لیگ را تصاحب می‌کنیم. البته از بازی‌های دور رفت، دیدار پاس و دانشگاه باقی مانده که نتیجه اش در جدول تأثیرگذار خواهد بود.

لباس قهرمانی برازنده تیم‌های بیمه است
یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون نیز از جمله افرادی بود که برای تماشای دومین هفته از مسابقات سوپرلیگ کاراته، به ورزشگاه افراسیابی آمد. او در گفتگویی اظهار داشت: «ما در مسابقه‌ای برنده شدیم که با رقیب اصلی در دور اول روبرو شدیم و همانطور که مشاهده کردید سطح مسابقات بسیار بالا بود و برای تماشای این دوره از رقابت‌ها اعضای فدراسیون کاراته و مربی تیم ملی حضور داشتند.»
مدیرعامل بیمه تعاون افزود: «لباس قهرمانی برازنده تیم‌های بیمه است. به همین خاطر بیمه تعاون در این دوره اکثر بازیکنان تیم ملی را دعوت کرد و یک قهرمان المپیک از کشور ترکیه نیز در رشته کاتا حضور دارد. با این وصف به نظرم تیم با کیفیتی به نمایندگی از صنعت بیمه در میدان رقابت‌ها حضور دارد.»
او در ادامه بیان کرد: «معمولا بیمه‌گران در سراسر جهان پدیده ورزش برای افزایش ضریب نفوذ بیمه استفاده می‌نمایند و این در کنار توجه آنها به بعد همگانی ورزش برای مدیریت ریسک‌ها قابل لمس است. در این شرایط زمانی که قهرمانان مطرح ورزشی در لباس تیم بیمه در رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند این موضوع حکایت از آن دارد که این صنعت با شیوه های متفاوت برای تعامل با مخاطب خود فعالیت می‌کند.»
مظلومی همچنین تأکید کرد: «ما در هر رشته‌ ورزشی که شرکت کنیم از تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایمان برای پیروزی استفاده می‌کنیم. ما امیدواریم که در جشنواره بعدی صنعت بیمه نیز همچنان شاهد رقابت‌های پرشور رشته‌های ورزشی مختلف‌ باشیم. بدیهی است که سرمایه‌گذاری شرکت‌های بیمه قطعا در توسعه فرهنگ بیمه و معرفی برند شرکت‌ها نقش بسزایی دارد».

پدیده ورزش یکی از مهم‌ترین ابزارهای توسعه فرهنگ بیمه است
سید محمد کریمی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران نیز برای تماشای دومین هفته سوپرلیگ کاراته وارد ورزشگاه شهید افراسیابی شد و در گفتگویی اظهار داشت: «صنعت بیمه با کلمه آسایش و آرامش گره خورده و این آسایش برای اجرا نیازمند ابزار است. بحث پرداخت خسارات مردم که فراهم‌کننده آرامش و آسایش است، یک نکته بسیار اساسی است. اما این امر در عین لازم بودن کافی نیست و پدیده ورزش یکی از مهم ترین ابزارهای توسعه فرهنگ بیمه و آرامش و آسایش است.»
وی خاطر نشان کرد: «ورزش علاوه بر تحقق مسئولیت اجتماعی موجب نشاط و به کارگیری نسل جوان و پر انرژی است و در سیاست کلان کشور موجب به وجد آوردن سرمایه ملی کشور که جوانان و تحصیل کردگان هستند خواهد شد. اما همواره گفته‌اند، عقل سالم در بدن سالم و بدن سالم در ورزش نهفته است.»
کریمی با اشاره بحث مدیریت ریسک در صنعت بیمه گفت: «نقش ورزش عمومی در کاهش پرداخت خسارت‌ها حائز اهمیت است به نحوی که بیمه‌ها به راهکار توسعه سلامت جامعه از طریق ترویج ورزش برای کاهش هزینه‌های درمان توجه دارند و از ورزش به عنوان یک عامل پیشگیری کننده استقبال می‌کنند.»
وی با توجه به این عامل خطاب به همکاران خود در صنعت بیمه ابراز داشت: «به همه همکاران عزیزمان و مدیران محترم عامل در صنعت بیمه توصیه می‌کنم که به پدیده ورزش هم به عنوان یک عامل تولید کننده نشاط و شادابی در سازمان و هم به عنوان عاملی برای افزایش بهره‌وری در صنعت بیمه توجه ویژه داشته باشند زیرا این پدیده یک تیر و چند نشان است.»
کریمی در خصوص برگزاری مسابقات و توجه مدیریت بیمه تعاون به ورزش افزود: «از مدیریت با سلیقه و خوش ذوق بیمه تعاون جناب آقای مظلومی تشکر می‌کنم، امروز ما شاهد یک مسابقه بسیار خوب کاراته بودیم. رشته کاراته بسیار فنی و محاسبات ریاضی و فیزیک است و آن طور که در جریان هستم اکثر بازیکنان دانشجو هستند و من به آن‌ها تبریک می‌گویم و به مدیریت تیم تعاون که یک تیم تکنیکال بسیار خوب و قدرتمند آوردند و امروز برنده شدند و من به آن‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم جوانان در صنعت بیمه در رشته‌های مختلف به صحنه بیایند و ما از آن‌ها بهره‌مند شویم».
دبیرکل سندیکای بیمه‌گران با اشاره اهمیت ظرفیت ورزش صنعت بیمه در زمینه‌های سلامت محوری در داخل سازمان و شناسایی قهرمانان ورزشی این صنعت در بعد قهرمانی گفت: بسیار خرسندم که شاهد شکل‌گیری شورای ورزش صنعت بیمه هستیم تا با نهادسازی در ورزش بتوانیم علاوه بر شادابی و نشاط در قالب رقابت‌های سالم ورزشی در درون صنعت کمک کنیم و همچنین با شناخت استعدادهای ورزش قهرمانی امکان حضور در رویدادهای ملی و حتی بین‌المللی را برای معرفی صنعت بیمه فراهم آوریم.

گفتنی است در دومین هفته مسابقات سوپرلیگ کاراته آقایان سید حسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته؛ محسن آشوری سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کاراته، وحید مومنی دبیر فدراسیون و سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته به نمایندگی از ورزش کاراته و نیز آقایان سید محمد کریمی، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون، علیرضا محمدعلی، دبیر توسعه ورزش بیمه مرکزی و ابراهیم نوروزی، مدیر امور شعب بیمه تعاون به عنوان نمایندگان صنعت بیمه در کنار مدیران ورزشی به تماشای این مسابقات نشستند.


قابل توجه است که جدول رده بندی این رقابت ها در پایان هفته دوم سوپرلیگ به شرح زیر است:
۱٫ بیمه تعاون ۴ بازی ۴ برد، ۱۲ امتیاز تیمی و ۸۱ امتیاز انفرادی
۲٫ دانشگاه آزاد اسلامی ۴ بازی ۳ برد، ۹ امتیاز تیمی و ۷۷ امتیاز انفرادی
۳٫ رعد پدافند هوایی ارتش ۴ بازی یک برد، ۳ امتیاز تیمی و ۴۳ امتیاز انفرادی
۴٫ آوای رزم ۳ بازی یک برد، ۳ امتیاز تیمی و ۳۶ امتیاز انفرادی
۵٫ پاس فراجا ۲ بازی یک برد، ۳ امتیاز تیمی و ۱۹ امتیاز انفرادی
۶٫ کان ذن ریو ۳ بازی ۳ باخت، صفر امتیاز تیمی و ۱۵ امتیاز انفرادی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.