×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان و ملی صنایع مس ایران ۳ شرکت برتر بودند که بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته منتهی به ۲۰ مرداد را به ثبت رساند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از کالاخبر ، بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به ۲۰ مرداد را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

فولاد مبارکه اصفهان (#فولاد) با ثبت معامله ۹۳ هزار و ۲۰۰ تن تختال، ورق قلع اندود، ورق رنگی و ورق گالوانیزه به ارزش ۲ هزار و ۴۵۶ میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

فولاد خوزستان (#فخوز) با فروش ۱۱۹ هزار و ۱۲۰ تن تختال، آهن اسفنجی، شمش بلوم و آرگون به ارزش ۲ هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان، دوم شد.

ملی صنایع مس ایران (#فملی) با فروش ۶ هزار و ۳۷۷ تن مس کاتد، مس کم عیار، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گران بها به ارزش یک هزار و ۹۲۴ میلیارد تومان، سوم شد.

فولاد کاوه جنوب کیش (#کاوه) با ثبت معامله ۹۱ هزار تن شمش بلوم و آهن اسفنجی به ارزش یک هزار و ۵۵۲ میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

پالایش نفت اصفهان (#شپنا) با ثبت معامله ۹۲ هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و سنگین و گوگرد کلوخه به ارزش یک هزار و ۲۹۹ میلیارد تومان پنجم شد.

پالایش نفت بندرعباس (#شبندر) ۸۰ هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سنگین، گوگرد گرانوله و گوگرد کلوخه را به ارزش یک هزار و ۲۴ میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

معدنی و صنعتی چادرملو(#کچاد) با فروش ۱۹۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش یک هزار میلیارد تومان هفتم شد.

ذوب آهن (#ذوب) با ثبت معامله ۴۱ هزار و ۷۲۳ تن تیرآهن و میلگرد به ارزش ۹۶۳ میلیارد تومان، هشتم شد.

مجتمع فولاد خراسان (#فخاس) با فروش ۴۵ هزار و ۱۷۶ تن میلگرد و شمش بلوم به ارزش ۹۴۴ میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

معدنی و صنعتی گل گهر (#کگهر) نیز با ثبت معامله ۲۰۰ هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن به ارزش بیش از ۸۵۴ میلیارد تومان دهم شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.